Připluli jsme na Maui, což je druhý největší ostrov z Havajských ostrovů. Jediné na co jsem myslela bylo to že hned jak to bude možné vběhnu do moře a vzápětí se rozplácnu na pláži a budu relaxovat. Moře bylo úžasné, pláž nádherná a čistá. Tak jsem si lehla že se budu opalovat, protože jsem úplně zelená.
Potkala jsem ho na pláži hrál si s nějakou malou holčičkou. Byla mu docela podobná takže to asi byla jeho sestřička. Byli tak sladcí😍. Dováděli v moři a Já jsem se k němu chtěla dostat blíž a tak jsem se zeptala bráchy jestli nechce do vody, ale štěstí mi nepřálo a oni šli zrovna na zmrzlinu. Ale ve vodě už jsem zůstala, protože byla strašně příjemná a brácha by se na mě naštval kdybych hned odešla.
Ale potkala jsem tam holku, asi o trochu starší než Já a protože už mě nudilo být jen s rodinou a tak jsem si s ní začala povídat. Byla sympatická, jmenovala se Verča a byla tu jen s mámou, protože se její rodiče rozvedli. Její věk jsem odhadla správně, byla o půl roku starší než já. Vylezli jsme z vody a šli jsme na zmrzlinu. Brácha si dal Macho což je čokoládovej nanuk a Já s Verčou Sandwich, tková mnohem lepší verze ruské zmrzliny.
Potom jsme šli na oběd do jedné místní restaurace a brácha se ptal jestli si může dát pizzu Hawaii. 😃 Po dlouhém vybírání jsme se shodli, že si dáme Mahi- mahi což je steak ze stejnojmenné ryby. A moc mi to chutnalo. Verča s mámou šly do stejné restaurace, tak jsme po sobě pořád pokukovaly. Odpoledne jsme zase byli u moře, ale jeho jsem nikde neviděla. Večer jsme šli na procházku k pobřeží a uprosila jsem rodiče aby mohla jít i Verča. Celou dobu jsme si povídaly a myslím že jsme se za ten den velmi sblížily.