Další den byl pro mě den odpočinku. Byla jsem na pláži a odpočívala. S Verčou jsme si šly zaplavat a pak jsem se jen opalovala. Potkala jsem tam i tu malou holčičku která s ním předtím byla na pláži. Teď tu ale byla jen s rodiči. Viděla jsem ho u stánku a Verča tam potom šla taky, že nám koupí zmrzku. Byl to strašně moc dobrý čokoládový nanuky. Po obědě jsme na pláži hráli deskové hry a Já nikdy nevyhrála😢.
Večer byla diskotéka a všichni jsme si parádně zatancovali. Hráli všechny moje oblíbený písničky. Tancovala jsem s bráchou a najednou začali hrát ploužák. Viděla jsem že jde ke mně a myslela jsem, že je to sen. Když se u mě zastavil bylo mi na omdlení. Najednou vyslovil tu nejhezčí větu na světě : "Smím prosit ?" Cítila jsem jak se mi krev nahrnula do obličeje, nejspíš jsem byla rudá jako rajče, a tep se mi strašně zrychlil. Snažila jsem se v klidu dýchat. Jen jsem se otočila na tátu a viděla jak mě probodává pohledem. Nejspíš to bylo jen pár sekund, ale mně se to zdálo jako věčnost. Rychle jsem vztala a řekla : "Ano." Byl to Můj první ploužák v životě a byla jsem jakse patří nervózní. Řekl mi že se jmenuje Vítek je z Brna a Já z města kousek od Brna, první dobré znamení. Ta malá holčička je opravdu jeho sestřička, je jí šest a jmenuje se Andrejka. Chvíli jsme si povídali o mladších sourozencích, jak někdy dokážou být otravní, ale někdy i neuvěřitelně milí a hodní. Nešahal mi na zadek, takže má u mě VELKÉ plus. Písnička najednou skončila. Proč byla tak krátká😭? Šla jsem si sednout táta ze mě ještě ne odtrhl oči a Verča se na mě usmívala. Potom už jsme šli do kajuty. Táta samozdřejmě začal s výslechem kdy se budu vdávat. Potom mi máma řekla že se tam potkala s Verčinou mamkou a že se domluvily že s námi půjdou na snídani. Dnešek byl ÚŽASNEJ.Ležím na posteli a nemůžu usnout. Pořád na Vítka musím myslet. Ach jo, to je tak úžasný jméno. Už je asi 23:30 a Já pořád nespím.
Ty jeho hnědý oči, asi se v nich utopím. 😍😍😍😍
Budu moc ráda když mi napíšete do komentáře co si myslíte o téhle knížce.
A pokud si myslíte že název ani popis nesedí k tomu co jste zatím přečetli, budete si muset počkat ještě na pár dalších kapitol😊Vaše Kačka💚