Capitolul 3

2.3K 118 0
                                    


Evelin

-Deci nu imi vine sa cred!Ce ingeri enervanti!mda....tocmai am terminat de povestit Annei ce mi sa intamplat si acum nu sunt singura nervoasa.

De cand am aflat ca plec pe Pamant ochii mei sunt in continu mov.

-Pai daca tot pleci maine dimineata!In noaptea asta ne vom distra!

Si asa toata noaptea am facut dezastru prin oras pana dimineata.

Iar acum ma aflu in camera mea cu Anne care ma ajuta sa imi fac bagajul.

Nu imi pun prea multe lucruri, având in vedere ca toate încap doar intr-o geanta.

Ma imbrac cu blugii mei negrii, tenesii negrii, un top negru si cu geaca mea de piele.Imi iau si ochelarii de soare caci lumina nu imi face bine si presupun ca o sa fie lumina multa pe Pamant.

-E timpul sa plecam fetelor!ne anunta Hellya care intra in camera in spatele ei fiind Alex cu Vlad.

Tot drumul spre consiliu a fost destul de linistit asi putea spune.

***

-Bun...imediat te vei indrepta spre Pamant domnisoara Evelin!Dar s-a facut o schimbare de planuri!Nu vei pleca singura ci cu domnisoara Angela care va avea grija sa nu scapi de sub control.

-Ce?spun eu si ochii mi se fac un mov aproape spre negru.Nu am nevoie de un amarat de inger sa aiba grija de mine.

-Buna ziua!aud si o voce timida care vine de la un inger,care era impreuna cu o fata de varsta ei si o doamna cam de varsta lui Hellya.Si mai vad si leul alb care a urmarit-o pe Siera.Siera a vrut sa plece la el da nu am lasato la fel cum nici ea nu si-a lasat leul.

-Ingeri....spunem noi cu ura ceea ce cred ca ia speriat putin.

-Demoni....spun ei cu frica.

-Ea este Angela!Si de acum ea va avea grija de tine!

Mai aveam putim si scapam de sub control daca Vlad nu ma prindea.

-Si explicati-mi cum acest inger va avea grija de mine?Este clar ca ii e frica si sa se uite la un demon!

-Ne-am gandit si la asta!Bratara ei a fost modificata asa ca,atunci cand vei scapa de sub control ea te poate electrocuta.

-Ce?strig eu enervata pana ce scap din bratele lui Vlad si mai ca ii bateam daca ingerul nu indrepta bratara spre mine.

Bratara ma electrocutat si am cazut pe jos scartaind din dinti.

-Ne pare rau dar e singura cale!

-Imi pare rau!spune si fata cu o voce timida.

-Muriti in iad....spun pentru mine desii cred ca fata ma auzit.

Am fost ridicata de Vlad si incet mi-am revenit.

-Bun acum luati-va ramas bun!Aveti cateva minute!

-Nu pleca!striga Alex si ma ia intr-o imbratisare stransa.

-Stai linistit fratioare!Nu scapi asa de usor de mine!spun eu si il imbratisez strans.

Dupa ce am terminat imbratisarea Vlad,ma saruta foarte apasat si lung.

-Imi vei lipsi felina mea cea rea!

-Si mie imi vei lipsi!Leul meu feroce!spun si ii dau un sarut de ramas bun!

-Pa mâță!spune Anne imbratisandu-ma strans.

-Pa reao!Ne vom vedea curand....ii soptesc la ureche.

Gemenele DisparuteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum