Capitolul 25

748 53 2
                                    


Dormeam perfect.Daca nu mar fi trezit Angela care striga la cineva.

Aparent la Ted.

-Mda...Eu l-am chemat ca sa ma ajute la condusul masini,dar aparent el ma trezeste la 6!strig imbufnata.

-Mie somn!se plange si Angela.

-Treziti-ma la 8!si cu asta am urcat inapoi sus aruncamdu-ma in pat dupa ce le-am aruncat o privire lu Sierra si lu Miawy care dormeau intr-o pozitie caraghioasa.

-Sierra treziti-ma la 8...ii spun somnoroasa iar ea imi raspunde cu un semn din coada.

***

Simt ceva pufos ca ma gadila!Dupa cateva minute am deschis ochii vazand-o pe Miawy care ma gadila cu coada iar Sierra ma privea amuzata din usa.

M-am imbracat repede si am coborat jos unde am dat de o priveliste pe care nu o sa o uit prea curand.

-Ted?

-Da?

-Ce faci?

-Atarn peaici tu?

-Ma uit la un Ted care atarna peaici!spun amuzata si ma pun pe marginea piscinii.

In caz ca nu vati prins...Ted este atarnat cu un lant de aur deeasupra piscinii.

-Deci ma dai jos?!striga la mine care nu mai puteam de ras.

-De ce nu?spun dand drumul la o mica flacara care a taiat lantul aruncandu-l in piscina.

-Te urasc!

-Bine..bine..Acum nu mai lenevi si invata-ma sa conduc!spun alergand in garaj.

Am bagat cheile in contact si am asteptat instructiuni.

Dupa cateva minute goneam prin cartier accelerand la maxim.

-E genial!strig plina de adrenalina.

-Nu credeam ca o sa te prinzi atat de repede!spune razand.

***

-Tu chiar conduci nu gluma!

Si tocmai am intrat in casa dupa cateva ore de gonit prin cartier.

-Pa Angela!Apropo cand ii vei zice de ciocolata care o ascumzi de ea?spune razand.

-Ce????!!!strig eu enervata la maxim ca nu am auzit de seiful ei de ciocolata.

-Ce te mira Ev?Pana la urma si tu ai ciocolata si sticle de alcool prin toata casa...spune la fel de enervant iar Ange imi arunca o fata ucigasa.

-Te omor!strigam la unison aruncand cu cutite dupa el dar totuși scapa.

-Cred ca tia furat masina!

-Ne...e doar motorul lui!Imi voi lua si eu unul intr-o zi.

-Nu imi place ce aud!

-Pacat!

***

-Unde e Ted!?Il omor!

-Mai usor!Ce sa intamplat?spune Darcie razand.

-Copilu ala ma dat de gol si acum o sa o plateasca!

-Care ii treaba?O...hei iubi!spune Dylan deeabea intrand in cladire.

-Nu ma lua pe mine cu hei iubi!Iai spus la Teddy Bear gura sparta despre pasajele mele cu comori.

-Teddy Bear gura sparta?intreaba Darcie amuzata.

-Da!Acum treceti aici!

***

Dupa ce iam alergat prin toata cladirea iam prins.Si le-am pus un scut de foc prin care nu pot trece in jurul lor.

Gemenele DisparuteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum