Capitolul 35

597 41 5
                                    


Am urcat sus lasandu-i pe cei doi jos si am mers spre camera mea.

Cum am ajuns acolo Dylan m-a prins intr-un sarut lung incepand sa imi deie hainele jos atat mie cat si lui.

Si mai departe stiti si voi ce a urmat!

***

E dimineata si eu m-am trezit incepand sa desenez forme imaginare pe abdomenul lui observandu-i tatuajele.

-Plac tatuajele...soptesc incet si ma las pe abdomenul.

-Ma bucur printesa...spune el incepand sa se joace cu parul meu.

-De cand te-ai trezit?

-De mult dar nu am vrut sa te trezesc!spune zambind la fata mea confuza si nervoasa.

***

Dupa ce Dylan a plecat si eu am mai dormint putin,am coborat jos unde Angela era in culmea fericirii.

-Mergem la plaja!Yey!

-Da...mergem da mai intai papă ceva...spun amuzata de fata ei dezamagita de copil mic.

-Oki eu mananc cereale cu lapte!spune ea.

-Pentru ca numa de deastea ai auzit!spun razand si incepand sa prajesc niste sunca cu un ou.

-Ce faci?intreaba confuza.

-O sa vezi...

***

Cand am terminat se uita confuza la farfurie.

-Mananca!spun eu cand mi-am dat seama ca nu aveea sa manance prea curand.

-E bun!spune ea uimita.

-Normal ca e!Acuma sa fi gata pana la 2....si cu asta podeaua de sub picioarele mele se deschide si cobor direct intr-un topogan care ma duce in camera.

-Se pare ca te obisnuiesti destul de repede cu pasajele Elly!

-Asta e scopul meu gresesc?

-Ne...ai dreptate...

Mi-am luat pe sub haine costumul de baie...iar peste niste pantaloni scurti cu un maieu.

Si acuma trebuie doar sa ii sun pe baieti...

***

Nu a trecut nici juma de ora caci ei au ajuns.

Eu coborand de data asta pe scari.

-Hei lume!

-Hei printesa!

-Hei Ev!Angela?

-Ar trebuii sa coboare din clipa in...

Si vedem o Angela cazand pe scari peste o gramada de bagaje.

- ....clipa!imi termin propozitia iar dupa cateva secunde de procesare am inceput sa rad ca ditamai apucata.

-Briosica esti bine?

-Da....Oarecum...

-Hai ca esti bine ce naiba?spun eu aruncand o mica flacara spre cotul ei care  a vindecat-o.

  Si incet mergem la masina...

  -Briosica?De ce ai nevoie de atatea bagaje?

  -Pentru ca.....mi-am pus tot ce am nevoie pentru o zi la plaja.

  -Angela?Cred ca dracii au intrat in tine!Ca ma enervezi din ce in ce mai tare!Spun aruncandu-mi ruxacul pe bancheta din spate si plecand pe locul din dreapta.De ce?Pentru ca Dylan nu ma lasa sa conduc eu.

Gemenele DisparuteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum