Karakterler/Tanıtım/Teşekkür

29 3 0
                                    

"Kaçıp gitmek için fazla safsın canavar. Acılarından yeni bir sayfa açabilirsin. Hem bu senin için de kolay olur. Acılarına sarılmış bir Küpeli canavar. Seni seviyorum. Korkma. Ben senin gibi değilim. Yani bu hayatı sana yaşatabilirim. Benimle gelir misin?"

Diye söylendi kendi kendine Yağmur yürekli prenses. Zaten kendi hayatı da onunkinden farklı değildi. Yalan söyledi. Aslında hiç bu zamana kadar böyle sevmemişti kimseyi...

Taki 12 yaşına gelene ve Küpeli canavar onun karşısına çıkana kadar...

♥♥

KARAKTERLER

Öykü Kaplan : Frida Gustavsson

Özgür Salman : Vini Uehara

Kerem Toğa : Blu Eguis

Miray Açıkel : Danielle Campbell

Ahsen Aydın : Selena Gomez

Enes Eroğlu : Francisco Lachowski

Teşekkür:

Öncelikle her zaman yanımda olan Annem ve Babam'a...

Ve tabii ki bu zamana beni hiç yalnız bırakmayan canlarım ; ana sınıfına başladığım günden beri yanımda olan canım kankam Esra Eroğlu'na...

Kuzenlerimden Esat Baltacı'ya , Arda Baltacı'ya,Yasin Erdoğan'a , Yağmur Erdoğan'a ,Emine Baltacı'ya, Burak Baltacı'ya, Ebru Aş'a, Serkan Aş'a , Esra Baltacı'ya, Emre Baltacı'ya,Elif Baltacı'ya, Zahid Baltacı'ya, canım Zeynep Baltacı Eraldemir'e , Ömer Bartu Eraldemir'e , Gürkan Eraldemir'e...

FAÖH Grubu üyelerinden Hatice Ahsen Toğa'ya , Feyza Merve Açıkel'e ve Hatice Nur Bodur'a ...

Sevdiğim Arkadaşlarım ; Kübra Arslan, Sema Nur Turan , Beyza Bozlak, Zehranur Olgun , Beyza Koçak, Büşra Nur Bayraktutar , Melike Anaç, Elif Yörür, Büşra Yetiş, Özlem Bağ, Zeynep Büşra Aydoğmuş, Kübra Şen, Senem Yıldırım, Nour Haj Omar ...

Ve tabii ki canım yoldaşlarım olan sizlere teşekkür ediyorum...

DEĞİŞİK SEVGİLİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin