Κεφάλαιο 8ο

376 54 3
                                    

Η Κλοβερ ρωτησε ολες τις ερωτησεις που της δοθηκαν απο τον ξαδελφο της.

Τωρα ομως ειχε ερθει η ωρα να ρωτησει της ερωτησεις που της εδωσε η φιλη της ,κατι που ηταν απιστευτα δυσκολο λογω του οτι ηταν αδιακριτες....

"Αμ...λοιπον τωρα θα σας ρωτησω καποιες ερωτησεις που εκαναν φαν αλλα δεν θα ηχογραφηθουν ,θα τις γραψω και αν θεωρησω ενδιαφερουσες τις απαντησεις σας θα τις αναρτησω"

"Ενταξει!"ειπαν ολοι ομοφωνα.

"Αλλα προσοχη υπαρχουν καποιες αδιακριτες ...."τους διευκρηνισε η Κλοβ.

Ο Namjoon αγχωθηκε και εκανε ενα μορφασμο αλλα επειδη ηταν ο αρχηγος και δεν ηθελε να απογοητευσει τις φαν αλλα ουτε και να μειωσει την εικονα του γκρουπ ειπε...

"Κανενα προβλημα ρωτηστε οποιον θελετε,οτι θελετε!"

Η απαντηση αυτη δεν συγκλονισε μονο την Κλοβερ αλλα και ολους τους υπολιπους.

"Λοιπον..."ξεκινησε εκεινη...

"Ποιος ειναι ο μεγαλυτερος;Και ποια χρεη αναλαμβανει στο σπιτι...ειναι απλη ερωτηση"

"Εγω!Και ειμαι υπεθυνος στο να προσεχω τους μικροτερους και να μαγειρευω..."ειπε ο Seokjin.

"Ωραια,παμε στην επομενη...καποιος απο εσας εχει το παρατσουκλι Chim Chim....γιατι;Και ποιος ειναι;;"η Κλοβ ηθελε να γελασει αλλα δεν μπορουσε γιατι θα την παρεξηγουσαν.

"Εγω!"Σηκωσε δειλα το χερι του ο Jimin
"Γιατι ωρες ωρες ειμαι χαριτωμενος...."

Ρωτησε και αλλες ερωτησεις και κατεληξε στην τελευταια ....που ηταν και το κυριο θεμα της...

Τις αλλες τις εγραψε η Αλι για να καλυψει το τι την ενδιεφερε πιο πολυ...

"Λοιπον και η τελευταια....ποιος πιστευετε οτι εχει το πιο παραξενο παρελθον και δεν ειχε ιδιαιτερες σχολικες ανμνησεις..."η Κλοβερ τους ειδε ολους να δειχνουν τον Yoon Gi.

"Ο Suga!"ειπε ο Jungkook.

"Ευχαριστω πολυ Kookie..."χαχανισε ο Yoon Gi.

"Ενταξει οντως εγω ....δεν θεωρουσα οτι ταιριαζα με τα παιδια της ταξης μου και στο κατω κατω δεν προσπαθησε κανενα να με πλησιασει..."

"Κανενα εισαι σιγουρος;"ρωτησε η Κλοβ δυσπιστη.

"Αμ...τωρα που το λες μονο ενα...κοριτσι που την ειχα διπλανη...Αλλα δεν θυμαμαι ουτε πρωσοπο ουτε ονομα...Ξερεις στην εξωσχολικη ζωη μου ειχα πολλους φιλους...αλλα μετακομισαμε και τους εχασα...Αλλα δεν εχω παραπονο διοτι μετα απεκτησα οχι ενα ουτε δυο αλλα εξι αδελφια...Και ειμαι χαρουμενος γι'αυτο..."το βλεμμα του ηταν ειλικρινες ,ηταν αληθεια ολα αυτα που ειπε.

Ακουστηκαν σιγανη λιγμοι...ολοι γυρισαν στην μερια του Hoseok που εκλαιγε.

"Τι επαθες ;"τον ρωτησε ο Taehyung.

"Τι ;Κακο ειναι να συγκηνιθω;"απαντησε.

Ολοι γελασαν.

"Και μεχρι ποτε θα διαρκεση η συναυλια;"ρωτησε η Κλοβ.

"Απο αυριο ...Τριτη μεχρι και την αλλη Παρασκευη..."ειπε ο Jungkook.

"Δηλαδη αυριο που εχουμε παραμονη Χριστουγεννων εχετε συναυλια;"ειπε σοκαρισμενη εκεινη.

"Ναι θα γιορτασουμε παρεα με τις A.R.M.Y..."εξηγησε ο Taehyung.

Η Κλοβερ τους χαιρετησε και εφυγε.

Οταν εφτασε στο σπιτι βρηκε την Αλι σε κατασταση πανικου και την πλησιασε γρηγορα...

"Τι συμβαινει;"ρωτησε η Κλοβ αγχωμενη.

"Τη-τη-τηλεφωνο ....με πηρε εκεινη....."







~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hey guys !

Αλλο ενα παρτ εφτασε στο τελος του ...

Δευτερα εχουμε σχολειο !

Πως αισθανεστε ;Εγω ανετα ξεκουραζομουν για αλλους δυο μηνες...χαχαχα

Τεσπα ...

Ποια πηρε τηλεφωνο και τι ειπε και ειναι σε πανικο η Αλισον;

Θα δειξει!

Μεχρι το επομενο κεφαλαιο.........................................................

Τα λεμε,

Mikaellaotakuforever-VIP

Κεφαλαιο καθε Παρασκευη υπενθυμιζω!<3




Shiny Star/Λαμπερό Αστέρι (BTS Greek Fanfiction)Where stories live. Discover now