"Τοτε....αν δεν εφυγε λογω του πανεπιστημειου...Γιατι εφυγε;"απορησε η Αμπερ.
"Διοτι κατι συνεβη με τον Jin..."της απαντησε δαγκωνοντας το κατω χειλος του ο Jhope απο αμηχανια.
Η καρδια της Αμπυ μολις ακουσε το ονομα αρχισε να χτυπαει γρηγοροτερα.
"Και;"δειστασε.
"Ο πατερας της Σισυ με τον πατερα του Jin ειναι πολυ καλοι φιλοι ...και ο Jin...αμ...ειναι το fiance της Σισυ...δηλαδη ετσι πρωοριζοταν να γινει...απο οταν ηταν μικρα και οι δυο τους..."εξηγησε ο Hoseok.
"Εννοεις οτι ο Seokjin ειναι αρραβωνιαστικος της Σισυ;Και που ειναι το προβλημα;"το κοριτσι δεν καταλαβε..ηταν πρασινη απο την ζηλεια της και ακρως μπερδεμενη.
"Αυτο ειναι το προβλημα... ο Jin δεν ηθελε να αραβωνιαστει την Σισυ οπως και εκεινη δεν...ηθελε τον Jin...τουλαχιστον ετσι ηταν πριν φυγει...."χαμηλωσε το βλεμμα του ο JH.
"Τι εννοεις;Μπορει δηλαδη τωρα να γυρισε επειδη αλλαξε γνωμη;"προβληματιστηκε η Αμπερ.
"Μπορει...δεν ξερω..."ψελλισε.
"Στασου...και εσυ γιατι εισαι ετσι;Κατι δεν κολλαει...κατι εχεις ...εκτος αυτου η Σισυ δεν μπορει να εφυγε απλα για να αποφυγει τον αρραβωνα...εννοω τον απεφυγε ετσι δεν ειναι;"το κοριτσι ηθελε να μαθει...επρεπε να μαθει.
"Περιμενε! Μια μια τις ερωτησεις...Αρχικα ναι δεν εχουν αρραβωνιαστει ακομα...δεν προλαβαν...εφυγε κατευθειαν οταν εμαθε οτι θα αρραβωνιαστει..Επειτα ...η αληθεια ειναι οτι η Σισυ δεν εφυγε μονο για αυτον τον λογο ...μπορω να πω πως ευθυνομαι και εγω λιγο."αποκαλυψε ο Hoseok.
"Δηλαδη;"
"Να...μου αρεσει ακομα η Σισυ...και της....το ειχα πει.....μου ειχε απαντησει οτι ηταν μπερδεμενη και ηθελε να φυγει για Αυστραλια να ξεκαθαρισει τις σκεψεις της...απο τοτε ειχα να της μιλησω...και ξαφνικα εμφανιστηκε..τωρα..."
"Οταν ημουν μεθυσμενη και φιλησα τον Jin ...ποια ηταν η αντιδραση της;"αν το αγορι θυμοταν μπορει κατι να καταλαβαιναν απο εκει.
"Δυστυχως δεν παρατηρησα...Παντως ο Jin ειχε γινει σαν πατζαρι.."ειπε ο Jhope.
"Κριμα...κοιτα... JH ξερω τι περνας..."η Αμπερ ηθελε να πει τα αισθηματα της στον κολλητο της,θα την καταλαβαινε καλυτερα απο ολους γιατι και εκεινος βρισκοταν στην ιδια θεση.
"Πως;"απορησε.
"Και εμενα μου αρεσει ο Jin ...το καταλαβα....μολις τωρα...Δεν θα αντεξω στο ενδεχομενο οτι ο Seokjin μπορει τελικα να αρραβωνιαστει την Σισυ...ελπιζω και οι δυο να μην εχουν αναπτυξει τετοια αισθηματα..."τελικα πραγματικα της αρεσε ο Jin ... ο Taehyung μαλλον ηταν ενας ενθουσιασμος για εκεινη..εξαλλου η Dawon και εκεινος ειναι πλασμενοι ο ενας για τον αλλον.
"Αρα...τι κανουμε;"ρωτησε ο Jh.
"Προτεινω να τους...μιλησουμε ...αλλα πρωτα θα υποδεχτουμε τον Suga που ερχεται αυριο..Και ας γινει οτι οριζει το πεπρομενο.."ειπε ποιητικα η Αμπυ.
Τα παιδια θα μιλουσαν...ηταν αποφασισμενα...ειχαν την ελπιδα οτι υπαρχει εστω μια μικρη πιθανοτητα τα συναισθηματα τους να γινουν αποδεχτα.
Οπως ομως...ειπε και η Αμπυ αυριο ερχεται ο Yoongi..
Και μαζι με εκεινον ερχονται...
Πολλες ...παρα πολλες απορειες αλλα και ευρυματα .....
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hey !
Τι κανετε;
Λοιπον αρχικα εχω να πω Happy b-day Daesung μιας και ειχε γενεθλεια την Τεταρτη...
Και παμε στο θεμα μας
Ερωτησουλες time:
Τι γινεται..τι θα πει ο Jin και η Σισυ;
Γτ γυρισε η Σισυ τελικα ;Δεν ειπαμε
Τι ανακαλυψε ο Suga;
Θα δειξει...........................................................................
Μεχρι το επομενο παρτ(Παρασκευης ή μπορει και Δευτερας)
Τα λεμε,
Mickaellaotakuforever-VIP<3
Υ.Γ: Το βιντεο ειναι τοσο cute και true ταυτοχρονα :)
YOU ARE READING
Shiny Star/Λαμπερό Αστέρι (BTS Greek Fanfiction)
FanfictionΣτο σχολείο ήταν μέτριος μαθητής, η εμφάνισή του δεν ήταν ιδιαίτερη και δεν είχε πολλούς φίλους.Τώρα είναι κόυκλος,διάσημος και τις ελκύει όλες. Η Άλισον στα μαθητικά της χρόνια ήταν ερωτευμένη με τον Yoon Gi αλλά πάρα πολύ ντοπαλή για να του το πει...