Η Αλισον ξυπνησε και επεξεργαστηκε το χωρο που βρισκοταν.
Ηταν γεματος κοστουμια ,μαλιστα εντυπωση της εκανε ενα που εμοιαζε με αυτα που φορουν οι οδηγοι σε αγωνες ραλι.
Μα...που βρισκομαι ;; ...δεν θυμαμαι τιποτα...
Η Αλι αγγιξε το μετωπο της με τα χερια της, για να ηρεμισει λιγο η ζαλαδα που αισθανοταν.
Ξαφνικα μεσα στο δοματιο μπηκε η Dawon.
"Ξυπνησες βλεπω....πως αισθανεσαι;"την ρωτησε.
"Καλυτερα ...αλλα το μονο που θυμαμαι ειναι οτι τη μια στιγμη ειδα την Κλοβερ να τσακωνεται με ενα κοριτσι και την αλλη ολα σκοτινιασαν."η Αλισον ζωριστηκε να θυμηθει τι εγινε μετα αλλα δεν τα καταφερε.
"Λιποθυμησες ειναι λογικο να μην θυμασαι.Βρισκεσαι στο καμαρινι του αδελφου μου .Ηταν το μονο ησυχο σημειο που βρικαμε...Μαλλον δεν αισθανοσουν καλα και γι'αυτο δεν αντεξες...αυτος που σε επιασε ηταν ο Jimin καθως ειδε οτι κατι δεν παει καλα, απο πισω του o YoonGi φωναζε αν υπαρχει καποιος γιατρος.Τελικα οταν εφτασαν οι πρωτες βοηθειες ειπαν να μην ανησυχουμε ,διοτι δεν ηταν κατι σοβαρο...Αλλα ασε να μην σε ζαλιζω με λεπτομερειες σημασια εχει πως εισαι ενταξει...Πως αισθανεσαι αληθεια;;"η Dawon κοιταξε την Αλι με περιεργεια.
"Καλα ειμαι...αλλα ειμαι πολυ λυπημενη που σας προβληματισα..."η Αλισον αρχισε να απολογηται.
"Σοβαρολογεις....απολογησε;Δεν υπαρχει λογος το ιδιο πιστευω θα εκανες και εσυ αν συνεβαινε κατι σε καποιον απο εμας!Τελος παντων εισαι σε θεση να συνεχισεις μετα μαζι μας ή θα πατε σπιτι με την Κλοβερ;"
"Οχι!Καλα ειμαι θα ερθουμε...αλλα μια και ανεφερες την Κλοβερ..που ειναι; οχι μονο εκεινη ομως ...η Ναναμι και η Αμπερ ουτε αυτες τις βλεπω"η Αλισον παραξενευτηκε.
"Η Νανα και η Αμπυ επρεπε να φυγουν,τις περιμεναν καποια παιδια,αλλα ειπαν να συναντηθητε πριν φυγουν για Osaka.Η Κλοβ ειναι εξω και τακτοποιει τις λεπτομερειες του τραπεζιου με τα αγορια οπως και το πως θα φυγουμε χωρις να γινουμε αντιληπτοι απο τις sasaeng φαν"εξηγησε η Dawon.
Ξαφνικα η πορτα ανοιξε διαπλατα και εμφανιστηκε ο.....Taehyung
"ΑΑ!Ξυπνησες ωραια!Ελα σηκω ωραια κοιμομενη ...πρεπει να φυγουμε!"ειπε κεφατα.
"Πας καλα παιδακι μου; Ασε την κοπελα να συνερθει ακομα δεν ξυπνησε ,θες να την ταραξεις!"η Dawon του φωναξε και εκεινος ηταν ετοιμος να απαντησει αλλα μπηκε μεσα ο Jungkook και τον πηρε.
ESTÁS LEYENDO
Shiny Star/Λαμπερό Αστέρι (BTS Greek Fanfiction)
FanficΣτο σχολείο ήταν μέτριος μαθητής, η εμφάνισή του δεν ήταν ιδιαίτερη και δεν είχε πολλούς φίλους.Τώρα είναι κόυκλος,διάσημος και τις ελκύει όλες. Η Άλισον στα μαθητικά της χρόνια ήταν ερωτευμένη με τον Yoon Gi αλλά πάρα πολύ ντοπαλή για να του το πει...