Whatsapp
Maria: Arribes tard, com sempre!
Jo: Perdó! Ara t'explicaré perquè, tinc una bona excusa.
Maria: Més et val, ai per cert es pot saber perquè no has vingut a classe?
Jo: Ara t'ho explico ja estic de camí
Maria: D'acord, espero que ja hagis sortit perquè quan ja estàs de camí encara ets a casa!😂

15 min més tard

-Ja estic aquí!!!
-Au va anem, per on vols començar?
-Per el double agent, ja em coneixes.
-Bueno al que anava, ja pots començar a explicar
-No he vingut a classe perquè no tenia els deures fets i l'Eloi m'ha fet companyia. Peró això no es tot, em anat a la cala que queda a mà dreta, al nostre mirador privat i... m'ha fet un petó😳!
-Què!!!??,
1. Com pots haver-lo portat allà, ara ja no es privat!
2. T'ho perdono perquè ho he encertat!, S'havia que li agredaves😄.
-Mariaaaa!, però com em pots fer això? No és moment de dir-me ho sabia!, i ara que faig? Quan el torni a veure que?
- Tot depèn de tu, li pots dir que no vols res amb ell, amb la pega de que amics amics...
O pots dir-li que també t'agrada i tenir una relació.
-No o tinc gens clar això!
-Donc així, passa de tot i acompanyem al provador, no em diguis que aquest jersei no es preciós!
-Preciossísim.
Però no puc passar de tot!
-Espera que li diré que m'ho has explicat tot i que t'obri per whatsapp, així decideixes que fer.
-Ets la millor! I ara passem de noissss i a comprar s'ha dit!, a i he pensat de veure una película pastelera quan acabem avui és el dia de l'espectador i regalen crispetes!
-Val, però pages tu! I ara digues que tal em queda?
-👌

No pot serWhere stories live. Discover now