1 Část ( jsem Wendy ... Wendy Darling)

2.3K 33 5
                                    

Michael: Wendy..! Wendy Vstávej!!!! Už je ráno
Wendy: Ano Michaeli už jsem vzhůru !
Vstala jsem a šla do koupelny umyla jsem si tvář a rozčesávala si vlasy. Když v tom jse mi Nanna pletla mezi nohy ! ( Nanna je náš pes ) pohladila jsem ji po čelisti a šla do pokoje oblékla jsem si dlouhé svedrové šaty . A do vlasů jsem si sepla  velkou bílou mašly a šla se dolů nasnídat ,.  ....'

Peter pan :
Tak uvidíme jestli to výjimečně srdce bije v ní ! 
Jak ji chceš přesvědčit aby šla snáma? ..uvidíš Felixi ! Jen si počkat na tu správnou chvíli .

Wendy:
Šla jsem na horu do pokoje si uklidit postel . 
Složila jsem vše jak bylo do té doby než přišly bratři a všechno rozházeli  !!  A já se k ním připojila. Byla to legrace! A začaly jsme polštářovou bitvu !!!  Ale uslyšela jsem jak se pomaličku otevírají dveře !
Byl to tatínek z maminkou říkaly že nemáme dělat takoví hluk !
Tak jsme toho nechaly

Tatínek: Wendy přišla bys zamnou do vedlejší místnosti? Chci si stebou o něčem popovídat !

Wendy: dobře otče . Řekla jsem s úsměvem!
A šla za ním do vedlejší místnosti. 

Tatínek : Wendy ! Je čas abys měla pokoj sama ! Už si velká dáma a bylo by dobré kdyby jsi už měla vlastní pokoj a ne se o něj dělit z bratři .

Wendy: cože?? Nene mě je z bratři v pokoji dobře! Jen si hrajeme !

Tatínek: hrajede si ?? Ale ty jsi už dáma ty máš jiné povinnosti  než si hrát ! A už jsem rozhodl dnes ztrávíš poslední noc v dětském pokoji ! ( Řekl přísně )

Wendy : né otče prosím nedělej to !! ( Cítila jsem jak se mi po tváři objevují slzi ). A odešel z pokoje .
Vrátila jsem se k bratrům a pronesla dnes večer Budem pokračovat v polštářové bitvě !!  ( Zakřičeli anoó ) 😀

Večer : ty jedná děrenko nazval mě Michael . Komu říkáž děrenko ??  a majzla jsem ho polštářem !
Do vtedy než jsme šly spát .
Ale já nemohla usnout stále jsem myslela na to jaké to bude být sama v pokoji . Přemýšlela jsem do vtedy než za štěkala  na okno Nanna a běžela dolů prič z pokoje ! Šla jsem po špičkách  za ní . Mamka a tatínek ještě spaly , tak jsem dál pronásledovala Nannu .
Její  ťapky mířily ven na ulici! Šla jsem za ní tedy na ulici .
Pohrohrabovala se tam ve křoví . Šla jsem blíž k Nanně  vzala ji za obojek a poslala domů ale nikdo se v tom křoví ještě pohyboval ! Šla jsem zpátky k tomu křoví a naťahla do něj ruku vtedy jako mávnutím proutku z něku vyšel takový divný stín měl svítivé žluté ďábelské oči ! Srdce se mi rozbušilo na hodinách v našem domě od bíjela 12 hodina ten stín my podal ruku a ďábelský pronesl pojť semnou ! Na ostrov tam vládnou kouzla a čáry a především nikdy nevyrostež !
Ta myšlenka že budu navždy dítě mě fascinovala a tak jsem mu mou ruku podala .
Ale že dveřích domů se ozval Michaelův hlas
Michael : Wendy kam to jdeš ??

A chytl mě pevně za ruku !

Wendy:  jdu tam kde jsou kouzla a čáry ! Bude to úžasné !!
Michael : ale to už se nikdy neuvidíme ?

Ta věta mě zasáhla přímo do srdce ! Ale svou ruku jsem odtrhla od Michaela !
Michael : Wendy !! Nee ! Nedělej to !

Wendy: budeš mi chybět Michaeli Starej se o Jonnyho !!
Vykřikla jsem na poslední chvíli !!

Vznesl mě do výšky a ten pocit že jsem nad zemí  byl úžasný leťeli jsme ale po cestě jsem zavřela oči a usnula .

Ráno :
Probudila jsem se na zemi . Vstala jsem a odprašila se od prachu !
Porozhlédla se a šla přímo do hlubokého lesa. Když tu najednou  se ozval výkřik !!

Tady je kluci Běžte za ní !!!

Teť křik mi naháněl strach tak jsem běžela také ! Srdce mi bušilo !!
Když tu jsem si nevšimla větve na zemi . A zakopla oni ! V tu chvíli mě že země odtáhnul kluk byl ušmudrnalí od bláta ! A schoval mě do křoví počkaly jsme až odejdou a v tedy kemě promluvil !

Kluk : nemusíš se mě bát ! Já ti chci pomoct !
Wendy : a kdo jsi ??
Kluk: já jsem Petr.... Petr Pan ! ( Řekl s ušklepkem a povíšeností !)
Wendy : já jsem Wendy .... Wendy Darling .

Petr  se nadšeně pousmál . A já také !

Peter pan : už jsem tě tu čekal ! ( Pronesl  tajemně a s úšklebkem! )

Ahojte napište mi do komentářů jestli byste chtěly další část
Jinak díky za čtení ! A kdyby se tam našly nějaké chybičky tak mi je odpustíte !! Díky ještě jednou 😘😀





Peter Pan Never Fait  (Cz..)DokončenoKde žijí příběhy. Začni objevovat