Wendy: c...co ???
Tis věděl že jse sem dostanu ? ( Pan se zasmál )
Peter pan : ne tak docela. ..... Já to naplánoval ! ( Pronesl s úšklebkem )
V tu chvíli zvedl svou paži nad hlavu . A veselé zařval .
Pojďte kluci ! ........ jdeme si hrát !Wendy : kolem mě se postupně zvedaly chlapci . Byli ukryti ve křoví za stromem a ( domyslete si 😂 )
Vyděšeně jsem se koukala za sebe . A pak na Pana ,
Ten na mně s úsměvem vykulil oči a pak jsem viděla jen tmu ....... probudila jsem se díky hluku co chlapci dělali už vím proč tatínek s maminkou neměly rády hluk . Sedla jsem si na kmen spadlého stromů a rozhlížela jse kde je Pan .
Seděl u ohně s píšťalkou v ruce . Jeho ďábelské oči se zamýšlené dívaly do ohně . Já se jen na něho upřeně dívala .
Asi si všiml že se na něj dívám . A tak se namně podíval také . Já jsem hnet odtrhla pohled a dívala se jinam .Po pár minutách kemě přišel a zeptal se mně !
Peter pan : můžu si přisednout ?
Wendy : ( nic jsem neodpověděla ) ale posadil se na proti mně .
Peter pan : víš chtěl jsem ti říct že jsi naším hostem . Tak bys měla už konečně něco říct ! ( Hlasitě prohlásil )
Wendy: já jse chci vrátit domů ! Pan se zasmál a naklonil se blíží ke mě
Peter pan : možná zmněníš názor když ti zahrají ! ( Zasmál se )
A začal hrát .
Wendy : promiň ale já nic neslyším .
Peter pan : ale to je divné ostatní ztracení kluci ji slyší !Wendy : nevím proč jsem si neslyšela. Možná proto že nejsem jako oni . Koukla jsem se zmateně na Pana . A ten za mně asi tam někoho pozoroval . Hned jse zvedl a šel k tomu co bylo zamnou .nedalo mi to a ohlédla jse ... byl tam vysoký kluk z blonďatímy vlasy .
Felix : Pane !!
Peter pan : co se děje ?? Felixi vím že se něco stalo !!
Felix : je tu Hook !
Peter pan : aha takže hra může začít!
Felix : co ta holka ?
Peter pan : kdo ? ..... ona ? Je úplně neškodná ! Kdyby jsme ji měla dát do rakve a zahrabat do země . Tak stím nic neudělá ( zasmály jse oba dva !)
A kde mám toho kluka už jste ho sem přivedly ??
Felix : ne ti neschopní jsem ještě ve Storybrook ! A doufám že se nám ta holka bude hodit !
( Pan se zašklíb)Hook: pozoroval jsem moře . Když se za mnou !
Peter pan : Hooku !!
Hook: tak co chceš ?
Peter pan : ty víš co chci ! Pomohl jsem ti z bratrem . A tak je čas na tebe abys mi . Mím slovem to udělal !
Hook : ano !... to je pravda co mám pro tebe udělat ?
Peter pan : půjdeš do Storybrook! A přivedeš mi někoho .
Hook: od tamtuť pravě jdu ! Ale tuším asi koho chceš ! A proč !Wendy: nevím kam zmyzel Pan . Od té doby co mluvil stím blonďákem tak tu není !
Po pár minutách ke mně přistoupil jeden docela vysoký chlapec !
Chlapec: nazdar !
Wendy: dobrý den
Chlapec : ale panička je vychovaná . Ani nevím proč tak mocný kluk jako Pan sem vzal holku jako ty !
Wendy : holku jako já ?? Postavila jsem se před něj .
Chlapec : jó jako ty !
Wendy: myslíš si že jsem holka tak se neumím bránit ?? Tak to teda né ! Vzala jsem do ruky přiměřeně velký oštěp a naznačila mu že chci boj !
Chlapec kemě přistoupil . A vznešeně se kemě poklonil .
Všichny chlapci se na nás dívaly a tleskali . Neměla jsem ráda když jsem středem pozornosti !
Ale svůj strach jsem přemohla !
Zvedla jsem spolu paži .
A tím začal boj ! Vůbect jsem nevěděla jak jse stím zachází !
Ale dělala jsem to co jsem mohla .
On kemě nějakou rychlostí přistoupil.
A strčil mě ke stromu .
Tam mi položil oštěp ke krku . Vyděšeně jsem na něj opřela zrak .
A v tedy jsem měla strach že to dotáhne a zabije mě ! Když v tom se objevil Pan
Peter pan : to bylo dobrý !
V tu chvíli mi dal oštěp z krku a díval se na Pana .
Wendy : cože ?? Dobrý ??
Chlapec : senzační !
Wendy : c..co vždyť mě skoro zabil !!!
Peter pan : né !!! Wendy tohle je hra a kromě toho tis ho vyzvala k boji !
Wendy: takže tis ho navedl aby mě vyprovokoval ? Chtěl jsi abych poznala co jse semnou stane když tě nebudu poslouchat !
Skoro jsem se rozplakala ! Protože mi došlo co vše udělal !.
Rozběhla jsem se do lesa v slzách v očích !Děkuji za čtení 2 části kdyby se tam našly nějaké chyby sorry ! 😃