6 Čast : Zvonilka

536 19 3
                                    

Hennry: seděl jsem u ohně a přemýšlel jak se od sud dostat !
Koukl jsem se na pravou stranu směrem k lesu .
Od tamtuť vyšli kluci a za nimi byli vyděšená Wendy ale Pan sní nebyl ! 
Přišla kemě a slabým hladkém řekla

Wendy: můžu si k tobě přisednout ??

Zvedl jsem hlavu a podíval jse na ní . Na svojí noční košili měla fleky od krve . I ruce měla celé rudé !
Neřekl jsem nic a stejně si přisedla neměl jsem chuť sní mluvit ! Myslel jsem že chce pomoct a dostat se od sud !!
Wendy : Hennry tis to viděl ?  J......já  nechtěla !....totiž ... já
Hennry : co ty ?? Vím kdo doopravdy jsi myslel jsem že jsi nemocná a chceš se od sud dostat ! A ne zabíjet bezdůvodně lidí jen proto že ti to Pan řekl !!

Wendy :  Hennry !! Ja jsem to nechtěla udělat já ...
Hennry: víš co ?? Dej mi pokoj nechoď zamnou !
Jsi bezcitná a hnusná jako Pan jste úplně stejný !

Vstal jsem a šel směrem k lesu !

Wendy : Hennry !! Vím kde je tvoje rodina !!

Já jsem si však neposlouchal a šel dál !

Wendy

Co teť semnou bude ??
Pan ze mne udělal zrůdu , něco jako je on !
Sklopila jsem hlavu k zemi a přemýšlela
Teť bych s bratry a maminkou a tatínkem seděla u krbu a jedli naše oblíbené pralinky
Ach ..... ( povzdechla jsem si ). Jak my chybí moje rodina !!
O hodinu později :
Zvedla jsem hlavu a dívala jse na kluky !
Pan u nich nebyl !
Kam zas šel ?
Jeden s kluků se na mně vražedně díval , nemohla jsem takhle být dál vstala jsem a šla hledat pomoc !
Šla jsem hluboko do lesa a křičela ! "Pomoct!!
Prosím pomocte mi ! Nikdo ! " Ale nikdo tam nebyl .
Koukla jsem se nad sebe byla tma a na něm krásný bílý měsíc . Byl nádherný ! 
Tak mě napadlo jít za měsícem . Ale najednou jsem slyšela hlas !
hlas : Wendy !! ..... Wendy ! Pojď za mnou .
Předemnou se oběvilo jaké si malé žluté světlo . Šla jsem za ním vedla mě Podel  zátoky  postupovala jsem podle kamenu abych se dostala na druhou stranu břehu , když jsme už u ní byli , byla tam skála a v té skály otvor . Vedlo mně to do vnitř  šla chytla jsem se poděl strany skály a šla do vnitř !  Měla jsem bosé nohy  a když jsem šlápla na malé kamínky bolelo to !

Když jsem byla v půlce rozsvítilo se oheň
Už tam tma nebyla jen jsem se divila co tam vidím byla tam zlatá truhla ! Opatrně jsem přistoupila k ní a chtěla ji otevřít .
Když v tom mi to zabránil hlas .

Hlas: hej ! Co to děláš ??
Ten hlas šel stojí malého světla . Takže to nebyl jen měsíc kdo ke mně mluvil bylo to to světlo !
Když to do řekl  proměnilo se to v lidskou podobu

Wendy : kdo jsi ?
Světýlko : já jsem " Zvonilka "
Měla blonďaté vlasy a zelené šaty a ušmudrnalí obličej .Wendy : já jsem ...
Zvonilka : ja vím Wendy ! Potřebovala bych něco od tebe .
Wendy : ale co ?
Přistoupila k druhle a otevřela jí . V ní byla díka dost ostrá a zajímavá .
Wendy : co sní mám dělat ?
Zvonilka : no víš kdyby jsem uměla splnit každými svůj sen ! Ale Pan mě otu schopnost připravil a kouzla si nechal !
Ty budeš mít za úkol vzít tu díru a do hrudě mu jí !.............
Wendy : co že ?? Já.. já nemůžu !
Zvonilka : musíš my pomocí ! A za to tě dostanu domů ! Jen mi prosím tě pomoct !
Wendy : dobře !
Vzala jsem tu díku a běžela sní zpět do lesa .

Jak to udělám vždyť já Pana miluju !!!
Možná on mě né , ale ..........
Opřela jsem se o strom a zhluboka dychala !

Když se zamnou ozval Panův hlas .

Peter pan : co tu děláš ?? Doufám že si nepřemýšlela o tom jak se od sud dostat ! ( Zasmál se )
Protože bez mého svolení se od sud nedostane nikdo !

Za sebe jsem hodila opatrně díku aby ji neviděl !
Wendy : ty se ptáš o čem přemýšlim ?  Vždyť jsi mě donutil zabít člověka !

Pan ke mně přistoupil, strčil mě  k stromů a přistisknul mně k němu .
A políbil mě !

Děkuji za čtení 6 část !😃  

Peter Pan Never Fait  (Cz..)DokončenoKde žijí příběhy. Začni objevovat