7část - Miluji ten oheň v tobě !

533 15 0
                                    

Wendy :
Lechce mne políbyl.......
A v tu chvíli nastalo ticho až když jsme se od sebe odtrhli tak mi do levého ucha tajůplně zašeptal "miluji ten chvějící se oheň v tobě " !

Vzal mne za ruku a odtahl do tábora, posadil se na kmen a rukou naznačil ať se posadím také. Posadila jsem se a bezbraně na něj zírala.
Peter: vydíš ! ( ukázal na chlapce tančící kolem ohně )  jsou tu šťastný a ty tu budeš taky ! Zůstaň tu semnou.....snámy ! Nikdy nevyrosteš nikdy nebudeš smutná !
Wendy: ale já už jsem teť ! Důvodem proč teť tady vedle tebe sedím jsi ty !
( a odtrhla jsem od něj pohled )
On se jen na mne lítostně díval, a  po vteřině odešel. 

Hennry : Mami ! Křičel jsem ale nikdo mě neslyšel !  Bylo mi k pláči, ale nechtěl jsem to dál na sobě vydět .
Taky jsem docela hlad ale to bylo vedlejší problém . chtěl jsem se hlavně dostat domů když tu jsem narazil na Pana Golda teda Rampelníka . seděl a mluvil sám ze sebou opatrně jsem udělal krok v zad a sledoval ho .
Do té doby než se tam oběvil Pan !

Peter Pan : ty jsi ještě tu ? Proč neodejdeš domů ? Za Bell !
Rampelník: oba dva výme co chci !
Já bez něho neodejdu .
Peter pan : ale .... ale Rampe ! Vždyť dobře vím proč chceš toho chlapce aby jsi ho mohl zničit. Je tvojí zkázou!
Ale maš smůlu je můj ! ( panovičně prohlásil )
Rampelník se na něj vyděšeně dívat .
Proč nepoužije své kouzla ??  Řekl jsem si pro sebe .
Pan vytáhl po mocí kouzla malého panáka. Když to ale Rampeník zpatřil jako kdyby jse mu chtělo plakat Pan to nějak vycítil a řekl
Peter Pan : časy se Změnili..... Rampe !
A hodyl mu ho před sebe a odešel.

chtěl jsem jít okamžitě za ním jak mile Pan odešel ale Když jsem slyšel jak Pan říkal že mě chce Rampelník zabýt už mě to přešlo !  Otočil jsem se a zamnou byl Pan a ukazováčkem mířil na svoje rty a tým naznačil abych byl potichu ale když jsem se mu koukl dolů tam v te druhé ruce držel pytel.než jsem se Koukl na šel tak mi ho navlékl prutkým pohybem na hlavu .

Wendy:
Zmateně jsem se dívala všude kolem .
Začaly mi slzet oči , koukla jsem se do ohně a myslela na bratry a rodinu a i na Pana ! Ale když jsem se koukla skrs oheň na kmeni před ním blízko lesa leželo zelené jabko . nenápadně jsem se postavila a šla pomalým pohybem přímo k tomu kmeni . ohnula jsem se pro to jablko když se v tu vynořila z křoví ruka a zatahla mě za křoví . Zakřičela jsem pomoc ! 
Ale byla to zvonilka !
Zvonilka: kde máš tu díku ?
Wendy: já... Zapoměla ! Nechala jsem ji u toho stromu .
Zvonilka: jak ? Když si ji měla mít u sebe  !!
Wendy: no ona se to nějak vyvlíklo .
( řekla jsem potichu )
Zvonilka : cože ?? Musíš ji najít a Pana zabýt !
Wendy: ale já ho nechci zabýt ! Já ho milují .
Z velkou rychlostí jsem vstala a utíkala hloub k lesu ! Bylo mi hrozně .
Utíkala jsem dál a dál ! Když jsem se zastavila ..
U ohně nikdo. Nikdo u něj nebyl sedla jsem si k němu a zahřala si ruce . když jsem slyšela Hookům hlas říkal
"Pojť za mnou "
Možná že to nebyl on ale jen přece jsem vstala musela jsem něco udělat nebo bych se tu zblaznila ! Tak jsem utíkala k tomu hlasu . ale čím blýž jsem se přibližovala tím míň jsem ten hlas slyšela a pak jsem ho přestala slyšet úplně místo toho jsem slyšela Pánův hlas ! Zastavila jsem se a zakřičela Pane !! Kde jsi ? Už byla tma a já nic nevyděla otočila jsem se a přede mnou stala osoba ! 

Wendy:
Kdo jsi ?
A zamnou se rozvítil oheň .
To jsem jen já ...... Wendy
Byl to Pan !
Peter Pan : tak už se rozhodla ? Lásko ? Hah ( zasmál se ).
Wendy: Petře já tě miluji ! Ale musím odejít !

Peter pan : kdyby jsi mě obravdu milovala jak řikaš ! Tak by jsi zůstala .
Wendy: chtěla jsem něco říct ale nenechal mne domluvit
Peter pan : ale už stačilo dost řečí !
A pomocí kouzla vytáhl malou skřínku . Promiň Wendy ale teť se hra trochu Změní !
Wendy: ne počkej
A jak mavl ze skříňky vyšel červený kouř který mne pohltil !

Promiň te za takovou malou část ! Ale nestíhal ! Jinak děkuji za čtení a kdyby se tam naskytli nějaké ty chyby tak se omlouvám ! Ještě jednou děkuji ! 😘 Adel ...

Peter Pan Never Fait  (Cz..)DokončenoKde žijí příběhy. Začni objevovat