pov Bo
ik word wakker, het is nog maar half 6... ughhhh
ik weet van mezelf dat ik nu ook niet meer in slaap ga komen, dan maar opstaan hé. ik strompel mijn bed uit en zo stil mogelijk ga ik de trap af.
ik loop naar de keuken en ik zie een briefje liggen, ik loop er naar toe en lees het.
er staat:
hey bootje, ik ben deze week weg. sorry dat ik je niet gedag heb gezegd maar het kwam voor mij ook onverwachts. ik ben deze week voor een klus in Duitsland. ik heb geld voor je achtergelaten. tot over een weekje! groetjes papa.
"hij is er weer eens niet.." zucht ik.
mijn vader is namelijk vrachtwagen chauffeur naast zijn andere baan, hij is vaak weg.
ik loop naar de woonkamer, ik zet de tv aan. ik plof op de bank, en staar naar de tv.
pov rayan
ik word wakker, het is nog veel te vroeg om op te staan. het is nog maar fucking kwart voor 6.
ik stap zuchtend mijn bed uit en loop richting de douche, maar dan realiseer ik mij dat de douche het nog niet doet.
een beetje chagrijnig loop ik weer terug naar mijn kamer. ik ga op mijn bed zitten, ik staar voor me uit.
"en nu" praat ik in mezelf. ik zie mijn vlog camera liggen, ik krijg een idee.
ik kleed me aan, doe mijn haar en trek mijn schoenen aan.
ik ga vloggen om iets na 6 uur in de ochtend, ik loop de voordeur uit en begin mijn vlog.
pov Bo
ik kleed me om, kam mijn haar en pak mijn longboard. ik loop de deur uit, ik adem de frisse ochtend lucht in. het is best fris buiten, maar de stilte is heerlijk zo vroeg.
ik leg mijn longboard op de straat en begin aan mijn ochtend tochtje(of hoe je da maar noemt)
ik wil langs het huis van de buren gaan, je zal verwachten dat het daar nog helemaal stil zal zijn...
maar nee, ik zie dat Rayan al buiten is. hij staat tegen een camera aan te praten, het is best een grappig gezicht. rayan heeft door dat ik er ook ben, hij draai zich om en zo sta ik ook in beeld.
"er daar is mijn buurvrouw" grapt rayan, ik moet er een beetje schaapachtig van lachen.
rayan stopt zijn camera weg en hij kijkt me aan. "en wat doe jij hier zo vroeg buiten" vraagt Rayan, "ik werd veels te vroeg wakker, ik kon niet meer slapen" antwoord ik.
"ik werd ook te vroeg wakker" zegt rayan weer.
het is een beetje een awkward gesprek, maar dan vraagt Rayan of ik met hem mee wil vloggen.
ik kijk hem een beetje weird aan maar zeg dan toch "ja"
"ik ken het hier niet zo goed, weet jij iets leuks om heen te gaan" vraagt rayan me.
ik denk even na, ik weet wel wat. "er is een grote verlaten fabriek in de buurt" zeg ik. Rayan zijn ogen beginnen te glunderen. "oke, zullen we daar heen?" vraagt rayan, "tuurlijk" antwoord ik.
al pratend wandelen we richting de fabriek.
hoofdstuk 2!!!! jaaazzzzz
k hoop dat jullie t leuk vinden ;)
xxx mij :p
JE LEEST
l love this weirdo || Unagize❤
Fanfictiondit verhaal gaat over de 17 jaar oude Bo, ze woont sinds een maand in een saai, veel te rustige plaats in België, tot dat er een groep jongens naast haar komen wonen. alles veranderd als ze 1 van de jongens beter leert kennen. beste vrienden..? of m...