hoofdstuk 4

79 8 12
                                    

Pov Bo

Het is zaterdag ochtend, ik strompel mijn bed uit en waggel de trap af.
Ik ben 's ochtends een soort zombie...

Ik laat me vallen op de bank en pak mijn telefoon, ik open mijn insta.
Een volgverzoek.. Van ene Unagize.
Ik kijk op zijn account, het is Rayan! ik accepteer het verzoek, en volg hem snel terug.

hij heeft een youtube kanaal, en volgens mij ook een best bekende ook. 

ik zoek snel op youtube naar Unagize, wowwwowwwoww hij heeft meer dan 260.000 subs!!

pov Rayan

ik lig nog in bed als Kasper mijn huisgenoot mijn kamer binnenstormt, ik kijk hem zuchtend en moe aan.  "heb jij mijn telefoon gezien?" zegt hij. "nee" antwoord ik, Kasper loopt mompelend mijn kamer weer uit. 

mijn deur heeft hij open laten staan.. nice..  ik stap zuchtend uit bed en sluit de deur.

ik ga op de rand van mijn bed zitten en pak mijn telefoon. Op mijn insta is helemaal gespamt op een paar nieuwe foto's, en ik krijg nog een melding binnen. " bovanvliet heeft je volgverzoek geaccepteerd" ik kijk op haar account, ze is best een leuk meisje.

het is inmiddels 11 uur 's ochtends, ik ga maar eens opstaan.


later die middag

pov bo

ik kijk op de klok, "kutt,kuut,kutt" het is al na drieën!! de hond moet nog uit. zal Glenn (Bo haar hond) nodig moeten? :$

ik loop naar de tuin, daar staat mijn lieve hondje Glenn. Het verbaasd me nog dat hij niet heel de tuin onder gescheten heeft.

ik doe hem zijn halsband om, we lopen de samen de tuin uit.

ik sla rechtsaf bij mijn huis, langs Rayan zijn huis dus.. het is nu 2 dagen geleden dat ik hem gesproken had.

pov Rayan

ik hoor Dennis roepen of er iemand kan komen helpen met zijn spullen naar binnen te brengen, er komt geen antwoord.. ik ga wel.

ik loop door de garage, daar staat Dennis bij een overvol busje met zijn spullen. 

dan zie ik Bo lopen met een hond, de hond loopt los. Ik zwaai even kort naar haar, ze zwaait terug. op dat moment komt de hond naar mij en Dennis toe gerend, ik zie Bo schrikken en er achteraan gaan.

ik pak de hond bij zijn halsband en geef hem een aai over zijn kop, Bo komt een beetje mopperend over haar hond aangelopen.

"emh sorry, hij heeft echt aandacht te kort of zo" zegt ze met een rood hoofd. 

"geeft niet joh, hoe heet hij eigenlijk?"  "hij heet Glenn" antwoord ze.

ik aai Glenn nog even over zijn kop.

pov Bo

ik doe snel de lijn van Glenn vast aan zijn band, ik merk dat er nog een jongen een beetje awkward bij staat. "ik ben Dennis" de jongen geeft mij een hand en ik stel me ook even voor.

Dennis gaat weer naar binnen, Rayan kijkt me kort en verlegen aan. "zou je misschien een keertje willen afspreken ofzo?" vraagt hij me. ik schrik van binnen een beetje en kijk met een iets te blij hoofd en antwoord dan natuurlijk "ja"

Rayan geeft mij zijn nummer, ik glimlach een beetje vaag. 

"maar ik ga even verder Dennis helpen okey?" zegt rayan, "ja is goed, succes nog he" lach ik.

Rayan kijkt me nog even lief aan en loopt dan ook weer naar binnen.

ik loop samen met Glenn de straat weer op, ik ben nog steeds een beetje beduusd van net.

ere verschijnt een glimlach op mijn gezicht en ik start mijn wandelingetje met Glenn.




hoofdstukk 4!!

ik ga proberen ongeveer 2 keer per week een deel online te zetten :) 

als iemand tips heeft voor mijn verhaal comment maar !

hope you all like it ;)

l love this weirdo || Unagize❤Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu