"—Mya Gaelle , 12 ani , zodia pesti , singura la parinti , măsuri 5'10 1/2" , bruneta, ochii albastrii... Sa trăiți , doamna !
— Usor , Usor frumușic-o ! Te am intrebat scopul venirii tale in tabara de modelare a comportamentului !
— Ăăă ... Daca v as spune , lista ar fi mai mare ca declaratia de avere a lui Bill Gates ...
— Voi purta o discutie privată cu tine domnisoara ! Tu , Brotac , de ce esti aici ? (Se aud râsete de copii)
— Nume... Num.. Ss ..unt Andrew ; si am venit in aceasta tabara pentru a imi perfecționa comportamentul catre perfectiune si pentru a socializa cu bastarzi de varsta mea... Dddoamna ! "
Imi amintesc totul cuvant cu cuvant ... Parca ieri s a intamplat totul! Eram mica zglobie si incercam a ma defini pe mine însămi . Pana l am cunoscut pe cel mai pur si dragut copil ( total opus mie ) ...Acum 8 ani
Dupa momentul repartizării in camere ies afara din cabana unde colegele mele chicotesc si barfesc baietii de la căsuța nr 6 .
Se aud plânsete langa lacul din spatele taberei . Urmaresc sursa sunetului si observ micul brotac curățându si ochii ... Primul meu instinct a fost sa rad si sa anunt toata tabara.. Dar ceva la baiatul acela m a emotionat si m a facut sa ma asez langa el si sa il intreb ce a patit. Am fost informata cu privinta la colegii sai de camera care nu l au primit in niciun pat si au ras de el .
Toata seara am purtat o discutie profunda ( cam cat se putea la varsta de 12 ani ) . Brotacul Andi a realizat ca trebuie sa se impuna si ca poseda o singura viata asa ca trebuie sa faca tot ce isi doreste .
1 an mai tarziu : inceputul clasei a 6- a
Brotacul Andi era cel mai popular baiat din toata scoala , crush-ul fetelor de clasa a 5 a si a 6a avand noroc si la clasele mai mari . Dar lasand la o parte astea era cel mai bun prieten al meu . Faceam totul impreuna , imparteam pachetul , daruiam profesorilor lapte expirtat si ne distram facand farse tuturor .
Faceam parte din clase diferite dar asta nu ne a oprit niciodata , ba chiar ne ajuta !
Asa ca la inceputul clasei a 7-a ne am logodit cu niste inele care isi schimbau culoarea dupa starea de spirit a fiecaruia .*************
Totul a fost frumos ca un basm pana in clasa a 8a ... Pana cand am inceput a realiza ca voi trai mereu in umbra prietenului meu , stiind ca nu voi fi nici macar un sfert din el .
Eu sunt o ciudata , ma imbrac imbrac in negru si nu am o situatie financhiara buna ..
Asa ca l am ignorat tot anul, fara a mai scoate un cuvant in prezenta lui..
Dar lipsa lui imi trezea anumite senimente ce la inceput le credeam prostii trecatoare .. Dar nu a fost asa ...
M am chinuit atat de tare sa intru la acelas liceu dorit de el.. Deoarece nu mai ne vorbeam nu insemna ca nu simt nevoia de a avea grija de el...Prezent
Stau si plang in scaunul meu "magic" amintindu mi clipele frumoase ale copilariei ...
Nu pot dormi .. Inca am cosmaruri de la tragedie .. Somniferele si antidepresivele sunt la ordinea zilei .. Si doar gandul " cum ar fi fost daca el ar fi langa mine?"
Pana la tragedie nu am crezut ca sentimenul de ura este adevarat.. Dar da .. Probabil este cel mai intents sentiment .. Te mananca fiecare fibra a corpului cand iti pregatesti razbunarea ..
Dar eu nu sunt asa .. Nu ma voi injosi .. Deja viata mea e distrusa , totul naruit , daca muream presupun ca eram mult mai bine ..Andrew povesteste :
Ma ridic din pat , iar blonda mea focoasa doarme langa mine ca un inger . Sun roomservice-ul si comand un mic de jun special pentru jumatatea mea , dar nu inainte de a imi verifica telefonul ..
Nimic .. 1 an si jumatate nu stiu nimic de ea.. Acea scrisoare mi a rupt sufletul..
Maine este ziua ei ... A brunetei cu zambetul larg , plina de viata , pentru singura persoana perfecta ...
— Iubitule , diminteata este mai frumoasa in pat cu tine ! Spuse Danica aranjandu-si parul si neglijeul roz cu dantela
In camera intra un chelner ... Nu pot sa cred cine e !!
— Domnule Valomont , Danica !
Uimirea de pe chip mi se poate citi , inrosimdu -ma mai rau ca trandafirii din decor .Heiii!!!! Vreau sa stiu parerea voastra ! Va rog adauga ti un comentariu de orice fel , negativ , constructiv , admirativ :) !
O steluta' mi ar umple inima de bucurie asa ca nu ezitati !
Cartea aceasta inseamna extrem de mult pentru mine , deoarece mi am scris o parte din suflet ( o sa intelege ti pe parcurs ) Multumesc mult ca v ati consumat din timp pentru a citi
La media se afla Taylor Hill XOXOX:*
CITEȘTI
Locul Tău e cu Mine ( You belong with me )
Teen FictionAm fost infectata cu o boala incurabila numita dragoste... Nu sunt sigura ca voi iesi invingatoare acestei batalii...Toul se schimba, anii trec... Iar viata este un fir de ata al unui veșmânt fara sfarsit. Se spune ca daca apuci sa cunosti pe cineva...