Yolda giderken sokaklara bakıyorduk. Her yer kan revan içindeydi heryerde zombi vardı ve insanların içini dışını yiyorlardı. Arda birden camı açıp kusmaya başladı.Bizimde midemiz bulunmaya başlamıştı. Birden Mert yol değiştirdi.
Efe:Noldu niye yol değiştirdin.
Mert:Oğlum cenki unuttuk.
Cenk onların ev arkadaşıydı.Eczaneye uğrayıp eve gideceğini söylemişti.
Efe:Hangi eczaneydi unuttum ben.
Mert:Ben biliyom sen kafanı yorma.
Dedi. Ve önüne döndü.Birkaç dakika sonra araba durmuştu.Dikkatlice etraflarına baktılar.Sokak boştu.Dikkatlice arabadan indiler.Eczane kapısına geldiler.Camlarda kan vardı.Hepsi endişelenmeye başladı ve yaklaştılar.
Efe:Bekleyin.
Dedi ve arabadan 2 bıçak bir sopa aldı.Sopayı kendisi aldı bıçakları Mertle ardaya verdi.Ve ilerlemeye başladılar.Kapının otomatiği bozulmuştu.Efe sopanın arkasını kapıya sıkıştırdı ve sopayı sağa çekti o sırada Ardayla mert elleriyle diğer tarafı çekiyorlardı. Kapıyı açtıklarında yerde yatan biri vardı. Her yerinden ısırılmıştı. Adam birden gözlerini açtı. Gözleri bembeyazdı. Aynı zombiler gibi, adam onlara doğru geliyordu daha doğrusu zombi onlara doğru geliyordu. Efe sopayı sıkıca tuttu ve zombinin kafasına geçirdi. Zombi yere yığıldı. Arda o manzaraya iğrenerek baktı ve arkasına döndü. Zombiye bakınca cenk olmadığını anladılar ve şükrettiler. Birden arkadaki odadan sesler gelmeye başladı.
Efe:Orda kimse var mı.
Cenk:Efe bu sen misin.
Efe:Cenk bulduk seni.
Cenk yerde yatan cesede baktı ve üzüldü.
Cenk:Kanka kim öldürdü onu.
Efe:Malesef ki ben.
Cenk:Oh iyi olmuş bana bulaşmıcaktı.
Dedi ve güldü. Efe derince birşeyler düşünüyordu. Sonra lafa başladı.
Efe:Çabuk elinize hangi ilaç geçiyorsa alın hepsini almayın ama başkasının ihtiyacı olabilir. Dedi ve eline ne geçiyorsa poşete doldurdu. Eczanenin yarısını boşaltmıştılar. Sonra yavaşça kapıyı araladılar.Dışarda neredeyse bir düzine zombi vardı. Efe içinden şimdi sıçtık dedi ve durumu çocuklara anlattı.
Arda:Bir ses kaynağı bulursak zombileri oraya çeker ve kaçarız.
Arda hep zombi filmi izlerdi o yüzden tecrubeliydi. O sırada herkes birşey arıyordu. Cenk zombinin üstünde telefon buldu ve onlara gösterdi. Hemen müziklere gidip bir şarkı seçti ve zamanı ayarladı başlattıktan 10 saniye sonra şarkı çalcaktı Mert telefonu aldı ve kapıya yaklaştı ve şarkıyı başlattı aralıktan atabildiği en uzak noktaya attı.Bir kaç saniye sonra müzik çalmaya başladı bu müzik tiz bir müzikti o yüzden tüm zombiler oraya gitmişlerdi.Etrafta zombi olmadığından emin olduktan sonra poşetleri alıp son sürat arabaya gittiler bindiklerinde
Mert:Lanet olsun araba anahtarı yok.
Arda:Ne
Dedi o sırada Efe arabadan inmiş eczaneye girmişti kimse ne olduğunu kavrayamamıştı Mert tam inecekken Efe elinde anahtarlar dışarı çıktı ve arabaya bindi.
Cenk:Kendini öldürtmeye mi çalışıyorsun dostum.
Efe:Biraz ekşın yaşadım noldu.
Hepsi birden of çekti ve evlerine doğru gitmeye başladılar.Araba durduğunda evin onundeydiler (multide) ev iki katlı sade bir evdi. Eşyaları sırtlayıp eve girdiler. Sonra hemen kapıyı kitlediler, perdeleri kapadılar. Ve televizyonu açtılar. Hiç bir kanal gözükmüyordu sonunda Trt de yayın buldular.
Spiker:Sayın seyirciler tüm dünyada bir salgın görülmektedir. Salgının bulaştığı insanlar saldırlanışıyor ve diğer insanlara saldırıyorlar. Isırdıkları insanlar da onlar gibi oluyor. Onları öldürmesseniz siz ölürsünüz. Öldürmenin tek yolu kafadan vurmak. Ve bolca erzak biriktirin, silah depolayın, sevdiklerinizi koruyun. Güvenli bölgeler oluşturuldu bile yanınıza radyo alın ve dinleme de bekleyin.Artık paranın bir önemi yok gerekirse çalın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SALGIN : ZOMBİ
HorrorEğer çivisi çıkmış bi dünyada hayatta kalmak istiyorsan savaşmalısın, direnmelisin ve her şeye karşılıklı olmalısınız. Yaşamaya çalışan 6 arkadaşın maceralarını tanık olun