Poznáte ten pocit, keď si nevinne vychutnávate svoj drink v obľúbenej kaviarni a pri tom sledujete chlapca, ktorý ma sexappealu na rozdávanie?
A keď sa na vás konečne dotyčný pozrie, zasekne sa vám kúsok šťavnatej jahody v hrdle až sa zveziete na zem v záchvate kašľu.
Nie??? Ja áno....V živote som zažila veľa trápnych situácii, ale konkrétne táto mi zmenila život.
Ako som sa tak zvíjala na zemi v kŕčoch spôsobených odfláknutou prácou čašníka, sklonil sa ku mne neznámy chlapec ( nie ten, ktorého som očumovala, lebo ten sa zrejme zľakol a jednoducho ušiel z kaviarne ako polovica ľudí sediacich v miestnosti.)
Bola som tak mimo, že som ho nevnímala, a dokonca si ani neuvedomila skutočnosť, že už sedím opäť za stolom.
Kúsok jahody sa konečne pohol, ale nie dobrým smerom. Pocit eufórie sa vyparil v momente, keď som si uvedomila, že jahoda pristála v časti tváre môjho záchrancu.
,, Čakal som, že jedlo po sebe budeme pľuť až na druhom rande, ale skutočnosť, že si pred chvíľou vyzerala ako prasa pred zabíjačkou ma ešte stále uchvacuje natoľko, že ti tú jahodu asi odpustím. Som Theo. Mimochodom." Cítila som sa tak trápne, že som nedokázala vnímať, nie to ešte odpovedať.
Jeho tvár sa zrazu skrivila do totálneho šoku. Počula som zvonček odo dverí oznamujúci príchod ďalšej osoby.Theo sa ma spýtal: ,, Počuj zlatko, na terasu si kúpime súpravu stoličiek z javorového alebo z dubového dreva?"
No na toto som už vôbec nevedela reagovať, no našťastie ma zachránil piskľavý hlas dievčaťa, ktoré sa pristavilo pri našom stole.
,,Theo nerozmyslel si si to ešte?"
,,Nemal som nad čím rozmýšľať Genna!" ,,Ale veď nám to spolu krásne klapalo!!"
Theo, značne frustrovaný, si pomasíroval spánky a povedal: ,,Genna, neviem koľkokrát ti mám vysvetliť, že sex na jednu noc nie je vzťah až do hrobu. Navyše teraz mám za teba náhradu."
Pravou rukou si ma pritiahol bližšie k telu aby zdôraznil zmysel jeho slov a pobozkal ma na líce.
Nemôžem povedať, že okolnosti, ktoré nastali v priebehu niekoľkých minút ma nezaskočili. Na tvári som mala stále výraz, ktorý som si šetrila len na hodiny matematiky.
Genna, či ako sa to volala, sa doslova hodila na Thea a plakala mu do ramena.Nie som si istá,či som ju správne pochopila, ale z toho čo som videla a počula sa dalo vyvodiť len to, že ho chce.Nedivím sa. Jeho zovňajšok bol veľmi veľmi veľmi a veľmi príťažlivý. Neviem, ako som si to doteraz dokázala nevšimnúť.
Zrejme som v hlave stále riešila len tú jahodu. Jeho čierne havranie vlasy priťahovali snáď každú. Smaragdovo zelené oči na jeho zovňajšku uchvátili snáď najviac. Aj keď sedel, bolo mi jasné, že je vysoký.
Keď sa naše oči stretli jasne som z nich dokázala vycítiť veľa pocitov a chcela som mu pomôcť.
Schmatla som Gennu za vlasy a povedala: ,,Už nikdy, ale že nikdy sa nedotýkaj môjho priateľa!"Tá mrcha mi to zrejme uverila nakoľko sa na mňa pozrela opovážlivým pohľadom plným znechutenia.
,,A ty si ??" Spodkom ruky som si utrela tvár, ktorú mi opľula a spustila som: ,, Po prvé, mala by si sa naučiť rozprávať. Pri tvojom IQ ma ani len neprekvapuje, že si si ani nevšimla, že Theo o teba nejaví záujem. Tak si zbaľ svojich šesť sliviek a odpáľ."
Vrhla na mňa posledný pohľad a odkráčala preč. Theo sa na mňa pozrel ďakovným pohľadom, a vtedy som si uvedomila, že z nás možno budú aj priatelia.....Ahoj!
Chceme aby ste vedeli, že toto je náš prvý príbeh, takže to berte s rezervou.
Kapitoly chceme pridávať dvakrát týždenne,teda, ak to bude možné. Za chyby sa vopred ospravedlňujeme.
Snáď sa vám príbeh bude páčiť a samozrejme, komenty a votes potešia vždy :D- Hann a Emm