"Sunt in curtea scolii asezata pe o banca alaturi de prieteni mei.
Este o zi superba afara,razele soarelui stralucesc cu putere,iar sunetul pasarelelor se aude chiar si peste haramalaia facuta de elevii ce au ales sa se bucure si ei de razele soarelui.
Ma relaxez pe banca din lemn vechi,si imi inchid ochii lasandu-mi chipul mangaiat de soare.
-Kate,ce cauta mama ta la scoala? Sunt scoasa din transa mea de catre,James,atunci cand ma inchionteste cu cotul si imi face semn spre portile liceului.
Fac ochii mari si ma ridic cu viteza luminii dupa banca,cand o vad pe mama venind in fuga spre mine.
Merg si eu spre ea si din 2 pasi sunt in fata ei,aceasta ma ia in brate si incepe sa planga...
Ce naiba?!
-Mama ce se intampla,de ce esti aici si de ce plangi? O intreb agitata si ii prind umerii zgantaind-o pentru a-si reveni. Acesta incepe sa planga si mai tare si lasa privirea in jos.
-La dracu,mama! Vorbeste odata! Aceasta isi ridica capul speriata spre mine si suspina dupa care incepe sa vorbeasca:
-Kathreine,tatal tau...
Nu termina fraza si incepe sa planga mai tare.
-Ce-i cu tata? Mama raspunde o data! Tip atat de tare incat 100% a auzit tot liceul.
-Nu mai e...-Tataaa!! Ma trezesc tipand si plina de transpiratie si imi rotesc privirea in jur pentru a-mi da seama unde ma aflu.
Imi ia cateva momente sa imi dau seama ca ma aflu in noul meu dormitor din noua mea casa.
Pufnesc ironica si imi duc mainile la ochi pentru a ma trezi.Observ ca palmele imi sunt ude si imi dau seama ca am plans pana acum.
De ce inca mai visez acea zi nenorocita care mi-a schimbat viata? De ce?
La dracu dupa aproape un an tot mai am in minte acel moment de parca a fost ieri.
Ma ridic din pat inca cu lacrimile in ochi si merg spre baie. Arunc o privire fugitiva la ceasul de pe perete si observ ca e doar 7:15 am.
E bine am timp sa ma pregatesc pentru liceu.Imi dezbrac pijamlele mele gri si intru in cabina de dus dand drumul stropilor calzi de apa.
Azi incep liceul,ultimul an,va fi intr-un loc nou. Pana acum nu am schimbat niciodata scoala. Pana in clasa a11-a am mers la o scoala privata si pana acum nu am schimbat.
Dar orice e posibil.
Am ales ca anul asta sa merg la un liceu normal. Nu mai vreau sa fiu fata aceea de bani gata pe care toata lumea o venereaza din cauza ca este fata unui om de afaceri multimiliardar.Nu.
Vreau sa fiu apreciata pentru ceea ce sunt eu nu pentru banii parintilor mei. Vreau sa am prieteni adevarati nu unii care sa vrea doar banii mei.Ies din baia imensa infasurata intr-un prosop alb si pufos,iar cu un altul imi sterg perul lung si negru ca taciunele.
Ma pozitionez in fata dulapului si imi pun mainile in solduri,aruncad prosopul din cap,cautand o tinuta adecvata pentru prima zi de liceu in ultimul an.
Aleg o pereche de jeansi cu talie inalata,negri,si un tricou stramt de aceasi culoare.
Negrul a devenit culoarea mea favorita asa ca majoritatea hainelor mele sunt negre sau culori cat mai inchise.
Imi iau din sertarul special si lenjerie curata din dantela neagra si ma imbrac rapid,nu prea mai am timp.
Imi usuc parul,iar acesta se unduleaza imi mici bucle ce arta dragut,asa ca nu ma obosesc sa il mai indrept.
Ma machez foarte simplu,rimel si un strugurel,nu sunt adepta make-upului strident,defapt nici nu am nevoie.
Imi incalt bocancii mei negri preferati si imi iau o geanta mai mare,tot neagra,pentru carti,si arunc in ea cateva pixuri si telefonul.Mai arunc o ultima privire in oglinda si ies din camera mergand la parterul casei,de unde vine un miros divin.
Intru in bucataria spatioasa si dau de mama si inca o femeie mai invarsta,pregatind ceva.
-Buna dimineata! Le salut,iar ele isi intorc privirea spre mine. Mama vine spre mine sarutandu-mi obrazul,iar femeia in varsta imi zambeste dulce.
-Oh ea este doamna Mara,noua noastra bucatareasa! Spune mama cand imi observa privirea confuza.
-Kate! Ii raspund si eu si ii zambesc prieteneste.
Pare o femeie de treaba,in jur de 55 de ani,mica de statura si plinuta.
Are ochii verzi si te pierzi in caldura ce o emana atunci cand te priveste. Nu pare scorpie,ca cea lalta din Londra.
Imi scutur capul si o privesc pe mama care imi zambeste.
-Eu plec la scoala! Spun si o sarut pe frunte plecand spre usa de la intrare.
-Oh scumpo,a ajuns asta! Ma opreste mama,iar eu imi intorc privirea spre ea. Tine in mana o pereche de chei ce sunt sustinute de un breloc,din pietricele argintii,cu initiala numelui meu,K.
Oh drace asta e...
-Masinaaa meeaa! Tip ca nebuna si sar la gatul mamei facand-o sa rada. Ma imbratiseaza si ea,iar eu ii smulg cheile din mana si o zbughesc afara pe usa.
YOU ARE READING
"Demons"
Fanfiction"-Eu sunt un demon cu inima de gheata! -Se pare ca avem mai multe in comun decat am crezut!"