Capitolul3

3 0 0
                                    

-Sunt acasa! Tip cand intru in casa si vad o mama imbracata elegant si cu zambetul pana la urechi,iesind din bucatarire. Ma uit crucis la ea si pasesc spre ea pentru a-i da o imbratisare.

-Buna scumpo,cum a fost ziua ta? Ma intreaba aceasta zambind in continuare dupa ce imi saruta fruntea si ne indreptam in livingul casei.

-A fost ok!Raspund si ma asez pe canapeaua din piele negra. -Dar tu unde pleci? O intreb vazand ca isi aranjeaza parul in oglinda mica pe care o avea in mana. Aceasta zambeste la fel ca pana acum si ma priveste.

-O intalnire de afaceri,trebuie sa plec,daca ai nevoie de ceva Mara este aici. Noapte buna scumpo,o sa vin tarziu asa ca nu ma astepta! Se opreste din trancaneala ei si se ridica de pe fotoliul pe care statea si ma saruta pe frunte,apoi isi ia haina de culoare scoartei de copac si pleaca.

Ma ridic si eu si merg la bucatarie pentru a-mi lua ceva de mancare. Intru si doamna Mara ma priveste zambind.

-Doriti ceva domnisoara,Kate? Mi se adreseaza aceasta politicos,iar eu ii zambesc.

-Vreau ceva de mancare,si spine-mi doar Kate te rog! Spun si ma asez la masa.

O aud mimand un, bine, si se intoarce cu spatele vazandu-si de treaba ei.

Stau sprijinita cu coatele pe masa si invart furculita prin farfurie fara sa dau mare atentie la ce se afla acolo. Gandul imi este la tipul ala brunet,Zayn,si la atentionarea lui Max. Cat de periculos poate fi? Nu imi pot scoate din cap trupul lui bine sculptat si acoperit de tatuaje si la parul acela rebel si ilegal de sexy, deja ma imaginez incolacita in jurul abdomenului sau bine facut,si cu mainile ravasinui parul,iar bratele lui tatuate sa ma tina strans. Gata,ce dracu' am?! Trebuia sa nu fumez tigara aia care mi-a dat-o Max,am inceput sa delirez,chiar daca era o tigare normala. Imi aduc aminte de prietenii mei si imi dau seama ca in seara asta tre sa merg la o petrecere. Poate cu putina bautura si cateva prafuri ma mai relaxez putin.

Arunc furculita in farfurie,facand-o pa doamna Mara sa tresara,si ma ridic de la masa punandu-mi un pahar cu suc de portocale.

-In seara asta nu sunt acasa,ne vedem maine,noapte buna! Ii spun femeii ce ma rivea confuza,si o vad aproband din cap in timp ce eu mergeam spre scari.

Intru in camera mea si ma arunc pe pat acoperindu-mi fata cu palmele. Ma gandesc iar la el,dar acum o vad si pe maimuta aceea langa el. Marai nervoasa si ma ridic. Nu stiu de ce ma incordez asa cand imi aduc aminte de parasuta aia... Sunt scoasa din gandurile mele de telefonul ce imi suna in buzunarul blugilor mei negri. Tresar usor si raspund fara sa ma mai uit la numele apelantului.

-Hei,Kate! Vocea lui Max se aude de la capatul celalat al firului si chicotesc usor.

-Hei Max! Il salut si eu si ma trantesc inapoi in pat.

-Am sunat sa te anunt ca la 9.30 pm vin sa te iau! imi spune acesa,iar eu imi indrept,din instinct privirea,spre cesul de pe perete,fac ochii mari cand vad ca este aproape 8. Cand dracu a trecut asa de repede timpul?!

-Ok Max,vorbim mai tarziu,trebuie sa ma pregatesc! Spun si inchid telefonul dupa ce sia luat si el la revedere.

Ma ridic greu din pat si imi tarai greoi picioarele pana la baie. Intru si dau drumul dusului,iar picaturile fierbinti de apa imi mangaie pielea. Imi masez corpul cu gelul meu de dus cu aroma de ciocolata si imi spal si parul apoi ies din dus infasurata doar cu un prosop,picaturile de apa scurgandumise din par.

Arunc prosopul alb pe pat si imi iau pe mine lenjeria mea intima din dantela neagra,imi pun un prosop pe cap pe ntru a nu imi uda si mai mult lenjeria si incep sa caut prin dulap o tinuta pentru petrecere.

"Demons"Where stories live. Discover now