×ISI DAIRI KAI×
20 February 2013
Sudah lama aku nk bagitau jihyo Yang aku sudh lama sukakan dia tetapi aku tak mampu sebbb aku tak berani untk luahkan. Dan sekarang, doctor juga telah mengesahkan bahawa aku telah menghidap kanser tahap 4. Nampaknya aku sudh terlambat untk mengluahkannya kepada jihyo kerana aku tahu. Tidak gunanya juga aku luahkan sekarang kalau tak mampu untk hidup bersamanya.20 Mac 2013.
Hari ini,aku dapat berjumpa dengan joongki hyung yang merupakan satu-satunya abangku yang telah 10 tahun berpisah. Jihyo juga sangat rapat dengannya kerana jihyo telah berkenalan dengan dia dulu sebelum aku.29 Mac 2013.
Hari ini aku tak keluar rehat dengan jihyo dan joongki hyung kerana aku tak sanggup untk menahan hati aku untuk cemburu walaupun dengan abang aku sendiri sejak mula² pertemuan mereka hari itu. Walau bagaimanapun, aku sedar yang aku tak akan pernah miliki ji hyo kerana jangka hayat aku sudh tidak panjang lagi. Dan jihyo juga memang sudh tidak ditakdirkan untk aku kerana hanya kesedihan shja ynag ditakdirkan untk aku. Mulai hari ini, aku relakan jihyo bersama joongki hyung kerana aku mahu mereka berdua bahagia.20 April 2013
Sudah tiba masanya untuk aku pergi. Aku tak nak joongki hyung dan ji hyo sedih dengan pemergianku. Hari ini, aku akan memberikan dairi ini kepada jimin dan suruh dia berikan dairi ini kepada joongki hyung kerana aku tak mampu lagi untk menyerahkan sendiri. Dengan ini juga, aku berharap sangat yang joongki hyung dan ji hyo akan bersama. Aku nak sangat tengok mereka berdua bahagia dan dengan cara ini juga, aku pastinya akan turut gembira juga dia sana nanti.
Ji hyo terus menutup dairi itu lalu menangis teresak-esak. "Kai maianhae!!! Mianhae chingu!! Mianhae sebb tak pernah hargai awk sebagai kawan and sorry for not appreciate your love. Aku harap kau bahagia dia sana." Ucap jihyo bersama air mata yg menggalir semKin laju. "Di atas permintaan kai, will you be my girlfriend? Joongki melutut di depan jihyo sambil menghulurkan sekuntum bunga yang dipetiknya di kawasan itu kepada jihyo. "Nae.... I will." Balas jihyo sambil mengukir senyuman yang dalam kesedihan. "Saranghae." Ucap joongki. "Nae...nado Saranghae. " jawp jihyo. "However I will not forget you. I and joongki have fulfilled your request. I hope you're happy he's there forever".
-The END-Let love is enshrined forever that less in the world, let us be friends forever that we had to forget each other.
YOU ARE READING
Mianhae[c]
FanfictionMengisahkan tentang Jihyo dan kai yang sudh 10 tahun bersahabat baik. Kai juga telah mempunyai perasaan terhadap Jihyo tapi dia tidk mampu untk meluahkan kerana mempunyai satu penyakit yang bersaing dengan maut. Apakah yang akn terjadi apabila kehad...