Jag går in i skolan. Jag får många blickar. Inga dåliga. Jag är ganska populär.. Många killar efter mig.. Men inte den rätta. Jag har blondt hår som är till midjan. Lagom stora bröst och rumpa. Och ah..
Jag möts i en kram av min bästa vän Emilia.
- Hej hny bou! Säger hon.
- Hellu bitch!
Hon skrattar. Jag går till mitt skåp. När jag ska stänga det, står Leon där. Han är galet kär i mig, och väldigt irreterande haha!
- Snygg som vanligt då! Säger han och flinar.
- Vad är de? Frågar jag med en bitchblick.
- Det är fest hos mig ikväll! Du kommer väl.
Jag nickar. Sen går jag till Emilia.
Efter skolan kommer Leon fram igen.
- Får man skjutsa hem dig? Frågade han.
- Nä jag går..
På vägen hem åker 2 killar på moppe förbi. Ena bromsar in och stannar. Jag bara går. Han ropar att jag ska stanna och jag gör det. Han lägger sin hand på min rumpa. Men jag tar bort den.
- Hörde att du skulle på Leons fest ikväll! Så vi ses ikväll.
Sen körde han bara iväg. Ehm.. Vem var det? Jag fortsätter gå. När jag kommer hem sätter jag mig vid datorn och går in på facebook. Jag har fått en vänförfrågning av.. Den där killen.. Jag accepterar. (J= jag A= Anton som han tydligen heter)
A: Tjaa! Vad händer?
J: Vem är du ens?
A: En kille i din skola! Måste bara säga att du är fett snygg..
J: Tack.. Men måste gå.. Hejdå!
Jag stänger ner datorn och packar kläder och sånt till festen för jag ska fixa mig hos Emilia. ~på festen~ När vi kommer till festen möts vi av Leon. Han kramar mig. Han är redan skit full. Jag tappar bort Emilia direkt. Jag går in i köket för att hämta nått att dricka. Där står Anton. Han ler när han ser mig. Jag ignorerar honom. Han går fram och klämmer på min rumpa. Jag puttar bort honom.
- Fan så snygg du är.. Säger han och klämmer på min rumpa igen. Jag går in till vardagsrummet. Emilia sitter i soffan och hånglar med en kille.. Jag sätter mig i den andra soffan. Efter ett tag kommer Anton igen. Han har en flaska sprit. Han ger mig den och jag dricker.. Väldigt mycket. Han smeker mitt lår. Jag sätter mig i hans knä och vi börjar hångla. Sen blir allt svart. Dagen efter vaknar jag i Emilias säng. Jag hör stön från hennes föreldrars rum. Men det är inte hennes föreldrar för dom är inte hemma. Jag kollar in genom nyckel hålet. Emilia har sex med nån okänd kille.. Jag sätter mig i soffan. Efter typ en timme kommer Emilia och killen ner.
- Åh hej.. Det här är Jacob.. Säger Emilia och rodnar. Jag flinar. Dom går ut i hallen och Jacob går.
- Din pojkvän? Frågar jag. Hon skakar på huvudet.. Nån jag träffade när vi gick hem.. Du var ju med!
- Ja men.. Jag minns inget.. Jag minns att Anton gav mig nån sprit sen blev de svart.
Emilia kollar frågande på mig.
- Anton? Vem?
- En i vår skola.
Min mobil ringer och det är..
Mer!!!?
YOU ARE READING
Bad boy but good lips
Teen FictionJosefin är 17 år. I hennes skola går det en kille, som enligt dom flesta är en bad boy.. Men Josefin gillar honom..