Del 2

972 3 0
                                    

Min mobil ringde.. Det var ANTON!? Men jag la aldrig in hans nummer.
J: Ah hallå?
A: tjaa babee! Ses hos mig?
J: Ah men du får hämta mig hos Emilia.
A: okej hejdå!
- Ska va med Anton. Sa jag.
Emilia nickade. Jag klädde på mig en grå tröja och vita jeans. Sen gick jag ut och väntade. Efter 5 minuter hör jag Antons moppe. Han stannar och jag hoppar på. Vi åker hem t honom. När vi kommit fram går jag in. Jag lägger mig på hans soffa. (Han är 19 och bor ensam) han lägger sig över mig och kysser mig. Han fumlar med min byx knapp. Han får upp den och drar av mig dom. Sen sliter han av mig tröjan.
- Du var såå bra igår!
Vänta..? Låg jag med honom igår?
Han knäppte upp min bh och masserade mina bröst. Jag stönade. Sen drog han av mig trosorna. Nu låg jag helt naken på hans soffa medans han var fullt påklädd. Precis då kom en kille in. LEON!? Fuck han får inte se mig naken.. Men det är försent. Han gick fram till mig. Och tog av sig sina kläder. Nej inte Leon!! Han tryckte sig in i mig och började köra. Medans vi höll på satt Anton bredvid och runkade. Sen bytte dom roller så Anton var i mig och Leon runkade. Anton var mycke bättre. När vi hade hållt på i typ en timme slutade dom äntligen.
- Om du vill kan du gå upp och duscha. Jag nickade. Hela jag var ner sprutad med sperma. När jag stog i duschen kom Anton in. Han kysste min nacke. Han hade sin mobil och sa att jag skulle posera.
- Nej varför!?
- Ska lägga upp lite bilder på nätet bara!
Nej.. Han kan inte göra så.. Men jag gjorde som han sa.
När jag var klar gick jag ner. I soffan satt dom i bara kallingar.
- Jag måste hem.. Sa jag.
Leon skrattade.
- Nej, vi har knappt börjat.. Sa Anton och tryckde upp mig mot väggen.
- V-vad menar du?
- Du går när jag säger det. Klä av dig!
Jag gjorde de.. Förutom Bhn och trosorna. Anton gav mig en spray. Jag kollade på flaskan. "Kåt spray, spruta i munnen så blir du kåt" Jag gjorde det. Sen slet jag av mig underkläderna. (Varning för grov snusk) Fuck vad kåt! Jag satte mig i Antons knä och började gnida mig mot honom. Leon kom bakifrån och pressade sig in i mig. Jag stönade högt. Sen la jag mig i soffan och Anton knullade mig hårt. Samtidigt sög jag på Leons kuk. Anton tog ut kuken och började kyssa mina bröst. Då kom tre killar in.... Mer!?

Bad boy but good lipsOù les histoires vivent. Découvrez maintenant