1.BÖLÜM

285 17 10
                                    

"Hadiii koşş"

"Tamam tamam"

Duvarın arkasına geçtiniz. Taehyung gittiğiniz kafede bi serserinin senin yanına geldiğini görünce kafasında tabak kırmıştı. Ve birsürü adam peşinizdeydi.

"Yaa taehyung naptın yaa"

Deyip sıratını astın.

"Ya gözümün önünde sana asıldı. Ne yapmamı bekliyordun. "

Dedi kaşlarını çatarak.

"Oyşş seni yerim ben"

"Hadi ye"

Diyip yanına yaklaşmaya başlayınca

"Geliyorlar, koşş"
Deyip elini tuttun ve koşmaya başladınız. Evin önüne kadar koşmuştunuz. İkinizde kendinizi evinizin çimenine bıraktınız.

"Çok Yoruldum, galiba atlattık"
Dedin. Tae sana dönerek

"Yalan söylediğini biliyorum. Bunun acısını alacağım canım"

Deyip sana yaklaşmaya başladı.
Görünce sertçe yutkundun. Ve ayağı kalkarak arka bahçenize doğru koşmaya başladın. Taehyung'ta arkandan koşmaya başladı.

Havuzun etrafında birbirinizi kovalıyordunuz. En sonunda taehyung seni yakaladı ve sana sımsıkı sarıldı. Ve bi anda havuza düştünüz. Sen kafanı kaldırdın ve etrafına baktın. Taehyung hala suyun içinden çıkmamıştı. Korkmuştun. Bi anda taehyung ters bir şekilde suyun üzerine çıktı. sen bütün gücünle çığlık attın. Taehyung'Un yanına yüzerek gittin ve kendine çevirdin.

"Tae, tae aşkım yaa boğuldunmu?
Lütfen istediğini yaparım uyaaan"
Diyip tae'nin suratını sallamaya başladın.

"Her şeyimi"
Taehyung'un suratına baktın. Seni kandırdığı için çok sinirlenmiştin. Ve bir yumruk çaktın. Kenara doğru yüzmeye başladın.

"Yah! (Adın) buraya gel bu yumruğun acısını alıcam senden"

Dedi. Yüzmekten kolların ağrımıştı. Yukarı çıkamıyordun. Arkana baktığında hızlıca yaklaşan taehyung'u beklemiyordun. Hızlıca çıkmaya çalıştın ama arkandan sarılan kollar buna engel oldu. Senin suyun içine çekti ve öpmeye başladı. Sen ondan kurtulmaya çalıştın ama minik çırpınışların ile yaramıyordu. Suyun üzerine çıkardı ve öpmesine devam etti. En iyisi bu zamanın tadını çıkarmaktı...








❤BTS İLE HAYAL ET❤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin