Arkadaşın ile jungkook'un doğum günü partisine gelmiştiniz.
Jungkook okulunuzun popüler kişilerindendi.
Birçok kız onu seviyordu ama sen hepsinden çok sevdiğinden emindin.
Arkadaşın jungkook'un yakın arkadaşı Taehyung ile sevgiliydi. Bu sayede okulun popüler kızlarından oluyordu. Ama sen onun arkadaşı olmaktan başka bişey değildin.
Partiye girmeden önce kapıda durup arkadaşına baktın. Gözleri gülüyordu. Durdun ve önüne döndün. Kapı açıldığı anda müzik sesleri kulağını doldurmuştu.
"A-aah! (Adın) sendemi geldin! Hani gelmicektin? Yani yanlış anlama iyiki geldin yani"
"Evet, fikrim değişti gelmek istedim. "
Jungkook'un yakın arkadaşlarından jimin. Seni seviyordu ama sen onun kalbi kırılmasın diye birşey diyemiyordun.
Çünkü sen jungkook'u seviyordun. İçeri girdiniz. Gülerek bir kokteyl masasının yanına geçtiniz.
"Tae nerde ya? "
Dedi ve etrafa bakmaya başladı
Sende masanın üstünde duran renkli içeceklerden yudum alıyordun.İçerken etrafa bakıyordun.
Ordaydı. Kızların yanında. Anlamadığın şey neden gülüşüp duruyorlardı.?
Bi anda müzik durdu ve herkes doğum günü şarkısı söylemeye başladı. Namjoon pastayı getiriyordu. Jungkook pastanın başına geçti ve birkaç saniye durup dilek diledi.
Sonra üfledi ve büyük bir alkış koptu. Jimin gülerek yanına geldi
"sana birşey söylemem gerekiyor"
Dedi. Sende
"Ne oldu, bir sorun mu var?
Dedin endişeyle. Biraz durdu. Sende fırsatla jungkook'a bakmaya başladın. Sana bakıyordu!? Sende ona baktın. Taa ki jimin seni kolundan tutana kadar
"Napıyorsun jimin"
Dedin. Seni sürüklemeye başladı. Mutfağa girdiniz.
"Ne yaptığını sanıyorsun. "
Dedin. Ama o endişeyle sana bakıyordu. Tam sana birşey dicekti içeri jungkook girdi.
"Merhaba (adın), sen ne zaman geldin"
Dedi. Senle ilk defa konuşmuştu. İsmini söylemişti.!
"A-aa şey ben biraz önce geldim. Yeni geldik, seulyeon ile birlikte geldik"
"Taehyung'un sevgilisi olan seulyeon değil mi? "
Dedi
Kafanı salladın ve güldün.
"Jungkooo bi çıkarmısın birşey demem gerek"
"Yabancı yok benim yanımda konuşabilirsin "
Dedi. Jiminde kafasını salladı.
"Benimle çıkarmısın?
Jungkook ile ikiniz aynanda 'nee!"
Diye bağırdınız.
"Kusura bakma jimin ben başkasını seviyorum"
Dedin ve hızlıca mutfaktan çıktın.
****
Parti bitmişti ve herkes yavaş yavaş gidiyordu. Jungkook un arkadaşları herhalde sana darılmışlardı jimin'i red ettiğin için. Seni geçirmeye bile gelmemişlerti. Tek taehyung ve seulyeon vardı. Seulyeon bu gece burda kalacaktı. Sen tam çıkarken jungkook yanına geldi ve
"Sana birşey sorucam"
Dedi.
Oda bu planın içindeydi kesin. Seni sevmediğinden emindin. Kesin jimin'e yardım etmişti.
"Soramazsın. Tekrar mutlu yıllar. İyi geceler"
dedin
Kapıdan çıktın ve hızlıca yürümeye başladın. Artık ağlıyordun. Bi anda biri kolundan seni çekti, kendine bastırdı ve kollarını vücuduna sardı.
Kim olduğunu görmemiştin. Ama jungkook olduğunu adından daha emin olduğunu biliyordun. Çünkü bu geçen sene hediye aldığın parfüm kokuyordu. Bir dakika! Bir senedir aynı parfümümü kullanıyordu.
Bir anda ağlaman durdu ve hızlıca ayrıldın ve jungkook'un suratına baktın.
"Sana soru sorucam. Doğru cevap vericeksin anladın mı? "
"T-tamam"
"Sevdiğin kişi kim"
"Bu seni ilgilendirmez "
Dedin.
"Sevdiğim kızın kimi sevdiğini bilmek mi beni ilgilendirmez! "
Dediği şeyle durdun ve ona bakmaya başladın
"Ne? S-sen ne dediğinin farkında mısın? "
"Evet, şimdi sorumu cevapla"
Seni sevdiğimden emin olmuştun. Artık sende açılcaktın.
"Tamam söylüyorum. ADI JEON JUNGKOOK"
dedinDerin bir nefes verdi ve gözünden bir damla yaş düştü.
"Gel buraya"
Dedi. Sense gülerek ona sımsıkı sarıldın. Oda sana sarıldı. Sanki bırakmayacakmış gibi..