Capitolul 3

41 4 0
                                    

Totul are o explicație,totul mai devreme sau mai târziu va ieși la iveală. Oftez lung și fără vlagă,nici putere nu mai am   ,de la atâta durere..
Încerc să fiu puternic , dar e foarte greu,îmi vine să merg să-mi pun ștreangul la gât,dar ar avea vreun folos? Nu merită,pentru ca viața e mult mai prețioasă de atât .

Nu mai pot sta fără el nicio secundă,trebuie să-l văd,am nevoie să-l văd,să-l iau în brațe,să-l sărut ,să-l simt ,am nevoie de asta...

Nu mai stau pe gânduri,mă ridic îmi iau geaca pe mine si plec spre el ...

Ajung în fața porții,intru direct în casă , îl caut cu privirea prin jur și nu-l văd,mă duc în bucătărie nu-i,ma duc în baie nu-i,merg în camera lui și îl găseasc stând pe pat,cu ochii-n tavan mă apropii de el ,mă așez pe pat și primul lucru pe l-am făcut a fost să îl iau în brațe.

Cât de multe mi-a lipsit asta. Îl simt trist ,dar tot odată fericit.

Iubire...

De ce ai venit?

Aveam nevoie să te văd, să te simt ,nu mai puteam rezista fără tine...

Nu trebuia să vii...

Crede-mă ..că..nu mai .. puteam.. aveam nevoie să te strâng în brațe..

-oftând- Nu e bine ce faci...

De ce? De ce nu e bine?

Pentru că îmi îngreunezi situația și mai tare...

Care situație? Eu nu stiu ce situație,și nici nu îmi pasă,eu tot ce știu este ca vreau să stăm așa mereu , și să nu ne mai despărțim veci ...

Nu se poate ...

Ba se poate iubire -mângâindu-i spatele -

Te rog nu îmi zi așa -resprirând greu-

Iubirea mea ...,asta ești tu pentru mine , iubirea vieții mele , și asta vei rămâne până când vom muri.

Te rog încetează -resprirând greoi-

Te iubesc atât de mult,încât dacă ai păți ceva eu aș muri ,nu aș putea trăi cu gândul că te-am pierdut pentru totdeauna. Parcă aș pierde o parte din mine ,m-aș îmbolnăvi fără iubirea ta , fără tine puiule , așa că acceptă că nu putem trăi unul fără celălalt oricât ne-am strădui..

Încetează -resprirând greoi-

Dacă ai știi  ce chef nebun am ,să fac dragoste cu tine ...-soptindu-i suav la ureche-

-remairezistând- Și atunci ce mai aștepți dragostea mea? -resprirând greoi-. Fă ce trebe să faci

Afirmativ iubirea mea-sărutând-ul cu pasiune -

Enjoy it! Good night!!!!

Spune-mi[Yaoi]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum