Capitolul 4

44 3 2
                                    

Afirmativ,iubirea mea-sărutand- ul cu pasiune-

T-te iubesc dragostea mea!

Nu stii ce dor mi-a fost sa te aud spunandu-mi asta- incepand sa-i deschid camasa subtire cu maneci lungi pe care o purta -

Ii dau camasa jos , si o arunc undeva print-un colt al camerei , sarutandu-l cu multa pofta , Doamne ce dor mi-a fost de buzele sale moi si catifelate care ma inebunesc de fiecare data cand le sarut , il simt atat de relaxat , si ii pot simti inima cum bate , atat de tare , de parca ar astepta sa sara din piept . Il intind usor pe pat , eu fiind deasupra lui .  II dau posibilitatea de a respira , iar eu ma duc cu saruturi fierbinti pe gat in jos sarutandu-i orice particica din coprul sau perfect , mana mea nu sta deloc cuminte , si se indrepata spre nasturele si slitul pantaloniilor lui ,si le deschid , strecurandu-mi mana la madularul sau , frecand-ul  , ii puteam auzi gemetele zgomotoase si infundate pe care le scotea Alan . Dupa ceva timp ii dau jos de tot pantolonii lui cat si mie ,ramand amandoi  doar in boxeri.  Continui sa-i sarut corpul infierbantat , dand-ui incet  materialul boxerilor care deja devenea insuportabil , pentru el . Ii apuc madularul in mana frecand-ul cu putere . Dupa cateva minute  ii departez picioarele , si incep a intra  incetul cu incetul in el , pana intru de tot , si apoi continui cu penetrari , si gemand de zori . Intr-un final terminam amandoi , obositi, adormind unul in bratele celuilat. 


*Peste 3 ore*

Ma trezesc si inca il vad pe Alan care dormea ca un prunc in bratele mele , credeam ca nu se v-a mai intampla lucrul asta niciodata ,sa ma trezesc cu el langa mine , el stand in bratele mele.Chiar daca au trecut numa trei zile decand ne-am certat , pentru mine a fost o eternitate , am crezut ca nu se mai termina niciodata acesta tortura , dar uite ca destinul ne-a adus din nou impreuna. Il vad pe puiul meu cum iti deschide ochii aia mari si frumosi , sper sa nu reactioneze urat , pentru ca nu as mai suporta inca o data , vorbele lui , pe care nici nu creau sa mi le amintesc.



Neata iubire!-mangaindu-i finut obrazul-

C-ce s-a intamplat? si ce cauti tu aici ?

* De ce imi era mai frica ,se pare ca nu scap*

 Pai eu venisem la tine , pentru ca nu mai suportam sa stau departe de tine ,  si se pare ca am lasat sentimentele sa curga si am facut dragoste..

Nu trebuia sa vi!-rece-

N-Nu inteleg ! De ce esti asa rece cu mine? -indurerat-

Nu sunt rece , dar tot ce vreau este sa pleci ! - ridicandu-se din pat si luandu-si un halat pe el-

Nu imi zice asta te rog!! Am fost asa de fercit acum trei ore ,incat am crezut ca toata cearta aia a trecut ...

Imi pare rau!!! -stergandu-si lacrima-

Macar spune-mi de ce ,te porti asa cu mine? Pentru ca acum trei ore  nu erai asa ...


Nu conteaza! Acum te rog sa pleci!!!


Te rog spune-mi de ce , ai  asemenea comportamnet fata de mine ... ??-cu ochii in lacrimi-

Nu conteaza-rar si apasat-

Sa stii ca ma dor enorm cuvintele tale! Dar sa stii ca nu voi renunta atat de usor la tine , si la dragostea noastra , si sper din tot sufletul sa-mi spui ce ai , ca probabil sa te  pot ajuta cumva! Te iubesc, iubirea mea!-plecand cu ochii in lacrimi-

STAI!!!!!! -strigand la el-




Pam-pam!!!!! Suspans? Sper ca v-a placut acest capitol ,  pentru ca l-am scris cu mult drag si suflet, chiar daca nu a iesit asa cum vroiam eu!!! Va pup , si va doresc o zi placuta in continuare!!












Spune-mi[Yaoi]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum