Capitolul 7

21 3 5
                                    

Și eu te iubesc, puiule, mai mult decât îți poți imagina-mângaindu-i tandru chipul fin-

Mi-a fost așa de dor de tine! Am crezut că nu o să te mai strâbg niciodată în brațe...

Și eu la fel , acum te simți mult mai bine nu?

Daaaa, de o mie de ori mai bine ..

Când te-am auzit atunci spunandu-mi că nu mai vrei să fim împreună parcă mi-a căzut cerul în cap,ca si cum viata mea se sfârșise...

Nu stiu ce a fost in capul meu ,atunci pe moment dar sa stii ca dupa ce ai plecat mi-am jurat ca nu o sa mai iubesc pe nimeni niciodata si o sa te iubesc pe tine cate zile oi mai avea..

Serios?! Asta ai zis?

Da,asta am zis ...

Te iubesc asa de mult!!!

Si eu te iubesc!-sarutand-ul pe frunte-

Stii la ce m-am gandit?-juncandu-ma cu parul lui-

Ia zi ,la ce te-ai gandit iubire?

M-am gandit ca am putea merge undeva ,unde e frumos ,cald,soare,liniste ,unde sa fim doar noi doi,mai pe scurt o vacanta.Ce zici?

Hmmm,n-ar fi o idee rea deloc sa stii ,chiar mi-ar placea sa mergem intr-o astfel de vacanta,mai ales daca sunt cu tine , e de ajuns pentru minr ,cred ca nu mi-as mai putea dori altceva decat sa fiu cu tine ,in  orice colt al lumii.

Atunci ,ramane stabilit! Sa-mi zici cand ,ai vrea sa mergem si unde.

Pai , as vrea sa zicem la mare si sa plecam peste 2 zile ...

Perfect! Numa.bine putem sta in casa noastra de acolo!

Pai ,vezi de ce am zis sa mergem acolo ,tocmai de aia pentru ca acolo avem locusorul nostru special de nebunii..

Numa la nebunii te gandesti-razand-

Nu o da la întoarsă ,că nu-ți merge cu mine.-ciufulindu-i părul-

Serios? Așa zici? -dand sa-l sarute-

-trăgându-se-

No drace ,da decând te tragi ,când vreau să te sărut?

De azi!-ciufulindu-i din nou parul-

Dacă îmi mai ciufulești părul ,odată s-ar putea ca mâine să nu mai mergi cum trebuie-serios-

O ,dar vai ,ce serioși am devenit!-mirându-se-

Nu îmi pune răbdarea la încercare,te rog frumos-

Bine,atunci te las în 'răbdarea ta'-ridicandu-se si plecând-

Unde pleci?

Nu-ți spun ,că vi după mine,te las pe tine să "afli" ,singur..-plecand-

Ce frumos m-a lăsat singur ,și eu care credeam că-mi pică ceva ... Fail,da lasă că-mi iau eu revanșa cel târziu diseara,că nu va putea sta atata timp singur ,doar îl cunosc foarte bine ,si știu ,poate că-l cunosc mai bine decât îl cunoaște maică-sa :))... Dar unde s-a dus? Asta va fi greu de gandit deși cred ca stiu dar mai bine verific toata casa și dupa voi merge acolo unde cred eu ca este ...

-Nu fi așa sigur pe tine-strigase o voce ,ciudată-



Șiiiii gataaaa!!! L-am pus! Bucurați-vă de el!! Kissseesss!!!!

Spune-mi[Yaoi]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum