Škola

6 3 0
                                    

Na obrázku je čtyřletá Chantal.

Dva týdny rychle uplynuly a já už se chystala do školy. Za ty dva týdny jsem natočila jenom jedno video a to úplnou krávovinu. Poslední dobou se nemůžu na nic soustředit.

A co je nejhorší, dnes jdu do školy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Chci, aby to tam bylo takové, jaké to bylo na té minulé škole. Kde mě všichni znali a obdivovali.

Rychle jsem si tedy vyžehlila vlasy, udělala si prvotřídní  make-up, modré stíny a taky jsem si udělala řasy. Rty jsem si nabarvila na sytě růžovou.

Pak jsem si oblékla růžové průhledné tílko, ze kterého mi lehce vykukovala krajková podprsenka a černé superkrátké kraťasy. Na nohy jsem si narazila vysoké černé boty s platformou a celý svůj outfit jsem doladila černou flexou s růžovým nápisem BOYS❤.

Snídani jsem omezila jen na jednu fitness tyčinku a pak jsem svým autem vyrazila do školy.

Škola byla už od pohledu stará a zašlá. Byla vybledle oranžovobílá, přičemž ta bílá už vypadala spíš jako žlutá. No to bude sranda. Když vejdu do šatny,všechny pohledy se upřou na mě.

,,Ehm čau. Jsem Chantal a fůj!" Zafňukala jsem a málem jsem se poblila, když kolem mě prošla holka se zablácenýma botama a omylem se mi otřela o moje luxusní boty.

,,Co si to dovoluješ ty blbko!" Zaječela jsem na tu ošklivku a začala si hned bláto otírat. ,,Promiň, musela jsem jít ještě ráno natrhat králíkům." Omluvila se mi holka. ,,Ah! A to jako omlouvá? Vždyť máš od bahna úplně celý boty!" Vřískla jsem na ni. Najednou se všichni kolem začali chichotat.

,,Proboha! Odkud jsi přijela ty městská náno?" Začala se tlemit nějaká ošklivka s prasečím rypákem místo nosu. ,,To bys chtěla slyšet, co ty prasnice. Víš vůbec co je to wifi? Nebo facebook, email, GPS, skype nebo snapchat?" Vyjela jsem na ni. To sele na mě chvíli čumělo a pak cosi zakvičelo. Hm...takže víš nebo znáš tak polovinu, blbko.

,,Jste nechutní!" Prohlásila jsem a vyšla z šatny. Všichni se po chvíli vyhrnuli na terasu, kde měl projev říďa.

Samozřejmě jsem ho neposlouchala a místo toho jsem přes data bruslila na internetu. Ještěže tu mám alespoň signál.

Pak se všichni zase spakovali a zalezli všichni do tříd. Já jsem se nenápadně držela té prasnice.

Vešla jsem do třídy a zalezla úplně až dozadu. Třída byla nacpaná k prasknutí a já jsem byla jediná, kdo seděl sám, ale bylo mi to jedno. Všech jsem se strašně štítila.

Najednou do třídy vtrhl ještě jeden kluk. Zbledla jsem. Tušila jsem kam si sedne a neměla jsem o to rozhodně žádný zájem. S povzdechem ke mně zamířil a mlčky se vedle mě posadil.

,,Ahoj třído!" Vešel dovnitř tak čtyřicetiletý učitel s prošedivělými vlasy a veselým úsměvem. Všichni se rychle postavili, dokud na nás učitel nezamával, ať se posadíme.

Z ničeho nic se na mě, tmavovlasý kluk vedle mě, podíval. Vypadal poměrně slušně.

,,Ahoj, jsem Rayen." Představil se mi. ,, jsem Chantal, youtuberka." Řekla jsem mu narovinu, aby věděl s kým má tu čest. ,,Tak youtuberka? To jsi taková ta nafrněná dámička, co? To si asi moc rozumět nebudeme. jsem, totiž největší průserář snad na celé škole." Uchechtl se Rayen, prohrábl si vlasy a usmál se na mě sexy úsměvem. Tak tohle bude zajímavé.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Dec 30, 2016 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Youtuberkou, na konci světaKde žijí příběhy. Začni objevovat