-Adın ne?
+Pelin.-Memnun oldum :) En sevdiğim yazarsın ve Hata hikayene bayılıyorum.Hatayı yazmaya nasıl başladın? Muhteşem bir kurgusu var.
+Teşekkürler bunu duyduğuma sevindim.Hataya canımın çok sıkıldığı bir gün başladım aslında :) ilk başlarda öyle çok düşünülmüş bir şey yoktu ortada birde o zamanlar iki yada üç tane AlSel kurgusu vardı okuyamayınca yazayım dedim bende :)-Hata bir film olacak olsa Hande ve Tolgadan başka hangi çiftin oynamasını isterdin? :)
+Belli bir çift düşünmedim ama Ali ÇAĞLAR ERTUĞRUL Selinde Hazar Ergüçlü olabilirdi : )-Güzel seçim :) Sence Ali Mertoğlu mu? Yoksa Tolga Sarıtaş mı?
+Elifin dahil olduğu bölümleri düşünmezsek Ali Mertoğlu :)-Elifden nefret ediyorum ya :) En sevdiğin AlSel hikayesi?
+En sevdiklerim desem daha doğru olur.İstemiyorum Git ve Ay Işığı en sevdiklerim : ))-Peki yapmaktan hoşlandığın şeyler neler? Kısaca hobilerin? :)
+Film izlemeyi severim sanat filmleri filan.Bulduğum her Mangayı okurum severek.Çok fazla müzik dinlerim.DC ve Marvelın serilerini takip ediyorum şimdi valla yaz yaz bitmez hobilerim :)-Ayy Marvel demişken ben de koyu bir Marvel hayranıyım :) Kaptan Amerika mı? Yoksa Iron Man mi? :)
+Thor :)- :D Thor Forever ♥ Son olarak en sevdiğin AlSel yazarı/yazarları? :)
+ Alsel_Gece ve ymervenur-Bu eğlenceli sohbet için çok teşekkür ederim.Umarım Hata milyonlara ulaşır.Umarım bütün hayallerine kavuşursun.Çok şeker bir insansın ♥♥♥
+Teşekkür ederim güzel dilekler için. Sende öylesin :)Bu şeker röportaj için tekrar teşekkür ederim ♥ sonuncu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RÖPORTAJ:ALSEL YAZARLARI
No FicciónAlSel yazarlarına ricada bulunup onlarla röportaj yapacağım.Umarım Beğenirsiniz ♥