BUĞRA'DAN
Tavanla bakışmamı bölen şey kapı zili oldu. Kalkıp kapıyı açtım ediz gelmişti.
"Bara gidelim, bugün dertliyim" dedi. Herzamanki şıpsevdi Ediz'di işte ama arkadaşımı da yalnız bırakmak olmazdı hemen hazırlanıp içeri geçtim .
Ayakkabılarımı da ayağıma geçirip Ediz'le beraber evden çıktık. Mavi barın önüne gelince arabayı park edip içeri geçtik.
(Buğra'nın arabasi)ESİM'DEN
Telefonumun çalmasıyla işimi bırakıp telefona cevap verdim.
"Alo"
"Alo ,Esim bizim barda sıkıntı çıkmış hemen gelmen gerekiyor"
"Tamam geliyorum"
Deyip telefonu kapattım kimse benim barımda sıkıntı çıkaramaz o kadar!
Arabama atlayıp bara doğru sürdüm. Bara gelince 2 kişi barmeni yumrukluyodu hemen olaya el attim ve barmeni yumrukluyanlarin birinin kolunu tutup ters cevirdim ve
"Sen kim oluyorsunda benim mekanımda benim çalışanımı yumrukluyorsun!!"
Diye bağırdım benim bağırmamla öbür kiside durdu ve
"Bu mekan seninmi?"
"Evet "deyip kolunu geçirdiğim çocuğu bıraktım ayağa kalkıp kolunu ovaladı ve
"Sen kız olmana rağmen kendinde nası bir erkeğin kolunu çevirme cesaretini buluyosun?"
"Bu seni alakadar etmez şimdi söyleyin mekanımda niye kavga çıkardınız? "
"Bu barmen bizim içkimize uyuşturucu atmış "
Barmene dönüp
"dogrumu dedim "
Barmen sesiz kalınca bağırarak
"Hemen burayı terk et mustafa!!"
Diğer müşterilerede
"Mekanı küçük bir sorun çıkmıştır ama şimdi çözdük eğlencenize devam edebilirsiniz"
Deyip diğer 2 kişiye döndüm
"Sorun çözüldü eğlencenize devam edin"
"Hanımefendi hem kokumu çeviriyor ve bi özür dahi etmeden gidiyor"
Sinirlenmistim bende özür bekliyorlardı onlara dönüp
" Özür dilemicem şimdi eglencenize devam edin "dedim sesim sert çıkmıştı ama umrumda değildi
"Adım Buğra ve sizden bi özür bekliyorum "
"Si***r git sana özür dilemem dedim!"
"Sana o özrü dileteceğim" deyip gitti umrumda değil en son özür diledigimde arkadaşlarım dalga geçmişti ve bu birdaha gerceklesmicek barmeni işten attığım için Nil'i aradım
"Alo nil bize yeni bir barmen lazım "
"Tamam zaten çalışma listesinde biri var onu gönderiyorum."
"Tamam sen gönderirsin ben eve" geciyorum arabama atlayıp(Esimin arabasi)
Eve sürdüm eve gelince karnım aciktigini fark edip pizza sipariş ettim onlar gelinceye kadar markete çıktım markete gelince çikolatayla kola alip eve geldim aldıklarını mutfağa bıraktım ve Nil'i beklemeye başladım. 15 dk sonra geldi ve bende ona bugün olanları anlattım. Umarım bir daha böyle bi olay yaşanmazdı barda.