The Sims 4 City Living

273 13 12
                                    

Öncelikle geç kaldığım için özür dilerim ama bazı problemler çıkmıştı yazamamıştım.Her neyse yazmaya tekrardan başladım.^-^

City living gerçekten çok güzel bir eklenti paketi fakat beğenmediğim şeyleri de göz ardı edemem ama şimdi güzel yanlarından bahsedelim.

Capcanlı bir şehir olan San Myshuno var bir kere. Bu metropolde keşfedilmeyi bekleyen eşsiz mahalleler(yani siz anlayın ne demek istediğimi) var.
"Arts Quarter" mahallesinde sanatçı kişiliğinizi konuştururken "Fashion District" mahallesindeki Karaoke Bar'a giderek şarkı söyleyip içinizi dökebilirsiniz(efkarlı partiler falan;p).
"Spice Market" mahallesine giderek biraz basket oynayıp sporcu kişiliğinizi gösterebilir ya da uzun bir iş gününün ardından video oyunları oynamaya "Uptown" mahallesine arkadaşlarınızla gidebilirsiniz.
Heyecanlandırıcı kültürel festivalleri keşfedin. Festivaller Simlerinizi geliştirmek için harika fırsatlar sunar. Sokak sanatçılarını izleyebilir, yarışmalara katılabilir ya da farklı kültürlerden insanlarla tanışabilirsiniz. Baharat festivalinde
"Köri Yarışması"na katılabilir ya da romantizm festivalinde sevdiğiniz kişiyle havai fişekler patlatabilirsiniz
Apartmanlarda yaşayın ve komşularınızla iç içe olun. Bir sürü komşu demek ilişkiler için hem kötü hem de iyi anlamda fırsat demektir. Siminiz, gelecekte en iyi arkadaşı olacak kişiyle tanışabilir ya da birine aşık olabilir ve onları eve davet etmek için bir sürü şey deneyebilir. Peki şu gürültücü komşular ve gecenin köründe yaptıkları partilere ne demeli? Onlarla nasıl başa çıkacağını öğrenmen gerek. Eğer onlarla başa çıkamazsan sen de onlara katıl gitsin canım!
Apartman dairesinden çatı katına doğru bir yolculuğa çıkın. Siminiz için doğru apartmanı seçmek zorlayıcı olabilir. Dairenizin güzelliğine bakarken aynı zamanda hamam böceği salgını, patlamış su boruları, elektrik kesintileri gibi aksaklıkları da göz önüne almanız gerekecek. Siminizin gökdelenlerdeki panoramik manzaralı ve hatta "Konuşan Tuvalet"li çatı katlarında yaşaması için onunla maceralara atılın.
Yeni şehir kariyerlerine göz atın. Şehirde Simlerinizin yararlanabileceği yepyeni fırsatlar bulunmakta. Siminiz politikacı olursa desteklediği fikri savunmak için dramatik konuşmalar yapabilir. Belki de sanat ya da yemek eleştirmeni olup daha sade bir kariyer seçebilirler. Belki de sosyal medyada fenomen olup kitlelere ilham verebilirler.

The SimsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin