Fitness Stuff Pack

80 5 0
                                    

Oyunda kaya tırmanışı tahtası ile Simler çok çabuk kilo verip aynı zamanda kas yapabilecekler. Aynı zamanda bu tahtada alıştırma yapan Simler, zamanla farklı tırmanış şekilleri kazanıp diğer Simlere karşı daha yüksek puanlar elde edebilecek. Eğer Simleriniz tırmanış tahtasını deneyemeyecek kadar sakarlarsa, onlar için oyuna yeni eklenen TV egzersizleri olduğunu söyleyebiliriz. İster yerel spor salonunda, ister evlerinde spor yapmaya devam edebilirler. Eğer yerel spor salonuna gidip rahatsız edilmek istemiyorsanız, yeni kulaklıkları deneyerek müzikle istenmeyen misafirleri uzak tutabilirsiniz. Bu çok yönlü kulaklıklar sizinle istediğiniz yere gelirken çevrenizdeki Simleri rahatsız etmez.

Peki, yorgun argın eve döndükten sonra dinlenmek için ne yapacaksınız? Bunun için de endişelenmenize gerek yok

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Peki, yorgun argın eve döndükten sonra dinlenmek için ne yapacaksınız? Bunun için de endişelenmenize gerek yok. Çünkü egzersiz sonrası, içinde banyo eşyalarının da bulunduğu birkaç tasarımla evinizi süsleyebileceksiniz. Tabi, spor salonunda giydiğinizde rakiplerinizin kıskançlıktan delireceği yeni tasarım şık kıyafetlerin olduğunu da söylemekte fayda var.

The Sims 4 Fitness Stuff Pack, rejimleri için yeni egzersizler arayan ya da daha sağlıklı görünmek isteyen Simler için bol seçenekle birlikte 20 Haziran'da satışa sunulacak!

dag dag^-^

The SimsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin