11.bolum

8 1 2
                                    

     Defne hazırlanmıştı.

  Tabi ki de bu elbiseyi almıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

  Tabi ki de bu elbiseyi almıştı. Onun yaşına uyuyordu ve cok şık bir elbiseydi.hafif topuklu siyah bir ayakkabı giymisti. Babasının yanına annesiyle birlik te indiler.dugun açık alanda yapilcakti .arabadan indiler.kapida karsilayanlar da çok şıktılar. İçeri girip boş masaya oturdular. Kuzenin adı tuna idi.onun yanında da arkadaşı  vardı. Onu daha önce görmemişti. Tuna ve arkadasi masaya oturdular.tuna"bu benim sınıf arkadaşım Bülent"diyerek tanıttı. Bülent sarisin di.yesil gözlü çok sempatik biriydi. Defne de çok hoş bulmuştu bu çocuğu. "Bende Defne tuna nin kuzeniyim memnun oldum " diyerek kendini tanıttı. "Bende memnun oldum" dedi  Bülent .Defne nin gözünün içine bakıyordu. Tuna ile Defne aynı yaştaydilar. Bülent de o zaman Defne ile ayni yastaydi.
            Gelin ve damat sahneye çıktılar. masaya oturdular.gelin evet dediği an büyük alkış koptu.damat a sıra gelmişti. "Evet" dedi o da.nikah memuru imza atmalari için defterini uzattı. İmza faslı bitince gelin ve damat dansa kalktı. Onların arkasından teker teker çiftler dans pistine gittiler.fonda slow bir müzik yankilaniyordu. Defne bir Bülent e baktı. O da o anda ona bakıyordu. Bülent ayağa kalktı   VE "Defne dans edelim mi" diye sordu.defne çok heyecanlıydi . O an ne diyeceğini bilemedi sonunda elini eline uzattı. Anneleri başka masaya  gitmislerdi . Defnenin eli hala Bülent in elindeydi.
          Dans ediyorlardı. Göz gozeydiler. Bir süre dans ettiler.slow parçanın yerini hareketli bir parça calmaya başladı.
          Yerlerine oturdular. Biraz vakit geçmişti. Bülent ve tuna bir yere kadar gitmislerdi. Bülent telefonunu burada unutmuş fakat farkında  değildi. Onlar gittikten hemen sonra bir bildirim sesi geldi.birine mesaj gelmişti. Defne kendi telefonunu kontrol etti.ama ona gelmemişti bu mesaj.masaya bakindi. Bülent in telefonunu fark etti.soyle bir göz gezdirdi. Evet mesaj ona gelmişti. Defne gözlerine inanamadi. Bülent biriyle çıkıyordu .o kızın adı da Cemre idi.o an gözlerini yanıyordu. "Madem biriyle çıkıyor neden benden gözlerini alamadı ve dans etti " dedi içinden. Annesine mesaj çekti.
    "Anneciğim ben eve gidiyorum.cok canım sıkıldı burda.gorusuruz evde." ......
    Şoför kapının önünde değildi. Şoför e mesaj attı gelmesi için . Bülent defneyi gördü. Koşar adımlarla yanına geldi Defnenin. Kızın gözlerinden yaşlar iniyordu. Kızı kolundan tuttu."ne oldu defne" dedi."en iyi sen bilirsin" dedi defne.sofor geldi.inip kapıyı açtı. "Sağol cengiz abi ."dedi Defne.
  

      Bülent hala şaşkın şaşkın  bakıyordu. Masasına geri döndü. Telefonu açikti. "Kesin bu mesajı gördü ve ona sinirlendi." Diye geçirdi içinden. Cemre ile eskiden bir ilişkisi vardı. Ancak birkaç gün önce bu ilişkiyi bitirmisti.cemre anlamiyordu. Böyle sürekli mesaj atıp rahatsız ediyordu Bülent i. Defne bunu bilemezdi. Hemen Cemre yi engelledi. Bir daha mesaj atamayacakti. Bülent in bir şekilde defneyle konuşması lazımdı .Defne her şeyi yanlış anlamış ti. Defne nin bu kadar üzülme sinin nedeni ne olabilir diye düşündü. "Kesin o da benden hoslaniyo yoksa neden bu kadar üzülür dugunu terk etsin ki" dedi bir tek kendisinin diyabilecegi bir şekilde.

           Defne arabada hickira hickira ağlıyordu. Cengiz abi ne düşünür diye hiç düşünmeden hickira hickira ağlıyordu. Bir süre sonra kendine geldi. "Neden bu kadar üzülüyorum ki yeni tanıştığım bir çocuk için "diye geçirdi içinden. Eve girdi hemen makyajını temizledi. Kıyafeti ni çıkardı ve mutfağa geçip dondurma aldı. Yatağına geçip oturdu.
........

Hayat Benim ELimde(TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin