9.Bölüm

14 2 1
                                    

         Defne çok şaşırmış ti. Bunu beklemiyordu.tamam sınav iyi geçmişti ama bu kadar yüksek bir puan beklemiyordu.tenefus zili caldiginda koşa koşa melislerin sınıfına gitti.
       Defne melis sarıldı. Çok mutluydu. "Hayrola Defne "   "edebiyat sınavını geçtim ." Dedi gülümseyerek. Melis "aferin kanka"dedi.
  
           Bir hafta geçti. Artık okullar bitiyordu. Defne bu yaz burda kalcakti ama istanbula kuzeninin yanına gidecekti.melis ise amerikaya gidecekti.ve bütün yaz orda kalcakti. Son bir ay kala gelicekti. Burak ise oyuncu olmak istediğinden çekimleri olacaktı.arti kalan zamanında Defne yle takilicakti.
          Okulun son günü herkes için çok güzel ve bir o kadar da hüzünlü geçiyordu .Defne melis ve burak kantin e gittiler.hava çok sıcakti. Melis ile bugünden vedalasacaklardi. "Melis ya daha erken donemezmisin ordan "  "Defne çok isterdim ama ailecek tatile gittiğimizden dolayi erken dönemem. Ama bak dönünce bir şeyler yapalım. Tamam mi  "
"o zaman bir şeyler yaparız .ben de iki haftaligina istanbula 2 haftaligina çeşme ye  gidicem .burak sen ne yapcaksin bu yaz "  "ben ankara ya gidicem bir kaç günlük bir de işte çekimler olcak.hem oyunculuk derslerim falan olcak.ben sizin gibi gezemicem." Dedi somurtarak. Zil çaldı ve sınıflara yoneldiler.okulun son dersi idi.

    Melis gözlerini açtı. Saate bakmak için yan döndü .ve çığlığı bastı. "Off geç kaldım yaa"diye söylenerek giyecegi kıyafeti seçti. Rahat ve şık olmalıydı.

   Bunlari dolabın dan çıkardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

   Bunlari dolabın dan çıkardı. Ve giyindi. Aşağı inip kendine omlet yaptı. Annesi "kızım ben ve baban hazırız .sen hazir misin   "diye seslendi .  "Hazırım anne ben arabaya geciyorum" diye cevap verdi. Valizi ni sürükleyerek arabaya doğru ilerledi.soforleri bugün izinli değildi. Onları alıp havalimanına bırakacaktı.melis şoför e valizi ni verdi.
     Ailesi gelene kadar defneyi ve buragi sırasıyla aradı.
"Alo Naber Defne "
"İİ senden nbr " dedi uykulu bir ses.
"Bende iyiyim bizde şimdi arabayi bindik havalimanına doğru gidiyoruz .bir arayayim dedim senden sonra buragi da arıcam. " dedi.melis . Bu şekilde bir süre konuştular. Buragi aramaya vakit kalmamıştı ama yine de bir iki dakika arayabilirdi.
       Melis telefonu kapattı ğında havalimanına varmislardi . Biletler hazırdı. Biletleri verdiler ve uçağa bindiler.melis cam kenarına oturmuştu. Annesi ortaya,babası da kenara oturmuştu. Uçak harekete geçti .melis uçağa ilk kez binmiyordu. Bir çok yere gitmisti.ama yine de her zaman heyecanlanirdi.

       Defne melis ile konustuk tan sonra kalktı elini yüzünü yikadi .Bu aksam annesinin arkadaşının kızı nin dugunu vardı. Ne giyecek ti. Annesi nin kıyafeti hazırdı. Ama Defnenin hazır değildi. Kahvaltı yapmak için aşağı indi .ne annesi ne de babası evdeydi  .çalışıyorlardı ama çok erken gidiyorlardi. Kahvaltı yaptı ve odasına gidip bir şeyler çıkardı.

    Hemen giyinip elime de günlük bir çanta aldım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

    Hemen giyinip elime de günlük bir çanta aldım .evden çıktığımda saat daha sabah on idi.alisveris yapması gerekiyordu.sofor onu büyük bir alışveriş merkezine götürdü. Defne ilk gördüğü mağazaya girdi. Sırf abiye satılıyor du bu mağazada.
..... .

Hayat Benim ELimde(TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin