Capitolul 3

3 0 0
                                    

Mă așez în patul lui uriaș, intorcandu-ma cu spatele la el, el fiind atent la telefonul lui. Închid ochii gandindu-ma la ceea ce îi voi spune mamei mâine când mă va vedea la minunata oră acasă și  sperând că voi adormi . Mâine sunt iar la firmă și nu îmi doresc să adorm cu capul pe birou.
Dintr-o dată simt un brat lung ce îmi înconjoară talia, mă întorc cu fața la el si il privesc direct în ochi, închid ochii pentru câteva secunde, brusc simțindu-i buzele lui cărnoase peste ale mele. Își trece limba peste buzele mele, eu dandu-mi seama că vrea să aibe acces în gura mea, îmi musca buza de jos, gura mea intredeschizandu se, limba lui jucandu-se cu a mea acum.
Ne aflăm intr-o postură nu prea indecentă . Maieul meu fiind pe undeva prin cameră, el sărutându-mi sânii ușor. Geneam, pentru prima oară eu gemeam de plăcere, eram sub băiatul visurilor, îl adoram, săruturile lui fierbinți, tot .

Îl priveam pe bărbatul ce stătea în fața mea fără tricou, prin razele provocate de lună puteam vedea corpul lui perfect sculptat, un Adonis adevărat. Îl adoram, îl știam doar de câteva ore și îl iubeam, ma făcea fericită .

Îmi saruta ușor abdomenul, ajungând la pierce-ul din buric, îmi linge ușor zona, eu fiind excitată la maxim, ii strâng parul in pumni abtinandu-ma sa nu gem .
Îmi dă ușor pantalonii jos, sărutându-mi zona intimă, de data asta un mic geamăt ieșindu-mi pe gură, puteam să jur că rânjește, își dă și el pantaloni jos, continuând să mă sărute, intrând ușor în mine, eu gemând si de durere, dar în același timp și de placere .
Îmi pun capul pe pieptul lui și sunt trasă în lumea viselor.

Dintr-o dată mă trezesc cu gândul că trebuie să ajung la firmă, mă uit în pat și observ că Nate nu e aici, îmi iau rapid hainele pe mine privesc ceasul ce indica ora 07:00, rasuflu usurata   știind că trebuie să fiu la firmă la 09:0) și brusc îmi amintesc de pata minunata din pat, trag rapid de lenjerie, când o ușă se deschide. Era Nate cu un platou mare . Am dat de dracu ..

- Ce faci cu ăla? Întreabă așezând platoul pe birou .

- Ăă.. Era murdar si voiam să-l duc la spălat . Spun bâlbăindu-mă și dându-mi palme și pumni mintal pentru talentul de a minții .

- Îl duc eu, îmi spune venind spre lenjerie si încercând s-o ia din mână .

- O duc eu, tu așează-te să mănănci. Îmi trage el de lenjerie si cade pe jos, pata fiind la vedere, la vederea "artei" de pe lenjerie, face ochii mari eu roșind mai ceva ca un rac .

- Erai virgină? Spune rânjind arogant.

- Da.. Șoptesc mai mult pentru mine, ținând ochii în podea.

- Off.. Bell, nu e o rușine, nu te gândi că dacă m-am culcat cu tine înseamnă că te las, ai ceva diferit, ceva aparte ce mă atrage și asta mă face să te vreau din ce în ce mai mult.

Nu am mai spus nimic, priveam șocată bărbatul ceea ce stătea în fața mea, cuvintele lui imi rasunau în minte si încercam să analizez situația, oare chiar ținea la mine sau era un pretext pentru a nu mă simți eu prost. Gândurile mi-au fost întrerupte cand soneria telefonului meu răsuna în toată camera, fac ochii cât cepele la văzul numelui mamei .

- Da mamă?

- Scumpa mea, te aștept la firmă la 8:30, am nevoie de tine. Spune fericită, face o pauză de câteva secunde apoi îi reaud glasul dulce. Am o veste super buna pentru tine, stai liniștită, știu că ai rămas la prietena ta, nu uita 08:30.

- Ok .

- E totul în regulă?

- Da.. Trebuie să ajung la firmă la 08:30 si e deja 07:48 . Spun plângându-mă de timpul scurt.

- Mănâncă ceva în timp ce îți aduc eu ceva de îmbrăcat .

- Ok.

Am mușcat rapid dintr-o clătită, analizând camera, era frumoasă. Era de un albastru deschis,  tavanul fiind plin de nori si multe pete, nu stiu ce înseamnă alea, ignor tavanul si continui să analizez, avea 2 uși, una ce ducea spre dressing si una spre toaletă, avea în mijloc un pat imens, facut din stejar, un birou si o mini canapea albă . Tresar la auzul ușii ce se deschide si un Nate fericit intră pe ea. Avea în mână o rochie din piele neagră, tip prințesă cu 2 palme deasupra genunchilor, spatele gol în formă de inimă și fără bretele , o pereche de platforme roșii, lenjeria roșie și o mică cutiuță .

- Poftim, îmi întinde hainele.

- Mulțumesc.

Întru în baie si imi fac un dus rapid, apoi luandu-mi rochia aleasă de Nate pe mine, privesc spre masuta de toaleta si observ că avea o placă și câteva machiaje, îmi îndrept rapid parul si îmi aplic un make-up natural, apoi îmi încalț platformele .

- Sunt gata, spun ieșind din baie si analizandu-le pe Nate .

Avea o pereche de jeanși negri, o cămașă rosie si conversi negri . Părul era superb, chiar de se cunoștea că trecuse mâna prin el de câteva ori.

- Ești superbă .

- La fel si tu, haide.

- Stai, se îndreaptă cu o cutiuță spre mine și scoate un colier de aur cu o inimioară ce avea pietricele roșii. Îl ajut să mi-l pună, apoi îl sărut scurt pe obraz. Mulțumesc, spun privindu-l în ochi.

- Nu ai pentru ce, haide, spune luandu-ma de mână. 

Ne-am îndreptat în liniște spre ieșire, fiind opriți de o femeie ce avea în jur de 40 de ani.

-Nathaliel , nu ramai să mănânci?

- Nu, sunt ocupat. Spune rece.

- Oh , bună scumpo. Eu sunt Vanessa  Smith, tu ești ?

-Selin Evans, încântată .

- De asemenea, ești iubita lui Nathaliel?

- Da mamă, e . Ne grăbim, vorbiți diseară,la cină. Spune trăgându-mă după el .

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Sep 28, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Aparențele înșealăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum