part 11

44 1 0
                                    

Δεν το πιστεύω ότι πήγαμε μαζί στην απονομή βραβείων και αυτός με άφησε και έφυγε χωρίς καν να μου πει που πάει...
8 ώρες πριν...
•Λοιπόν σήμερα είναι η απονομή βραβείων και Sel είσαι υποψήφια για την καλύτερη προτοεμνφανιζομενη  καταλαβαίνεις φυσικά ότι πρέπει να κάνεις μια πάρα μα πάρα πολύ καλή perfomance  στην σκηνή αλλά και στο κόκκινο χαλί δίπλα στο Justin.
•Ναι Scooter καταλαβαίνω επίσης από την προηγούμενη εβδομάδα συνέχεια για τα βραβεία μου λες
•Θέλω να είσαι καλά ποετοιμασμενη ο λόγος σου όλα έτοιμα ;;
•Ναι
•Ωραία πηγαινε να σε ετοιμάσουν και βρες το κωλόπαιδο τον Justin

Ο Justin έχει χαθεί δεν ξέρω καν που είναι εδώ και 4 ώρες τον παίρνω τηλέφωνο αλλά το έχει απενεργοποιημενο  έστειλα κάποιον να κοιτάξει σπίτι του...Τον τελευταίο καιρό τον νιώθω να απομακρύνετε από δίπλα μου και δεν ξέρω τι φταίει  εγω;; μήπως έχει σβήσει αυτή η φλόγα που είχαμε ;;μήπως δεν με θέλει πλέον ;;Από τις φριχτες  αυτές σκέψεις με έβγαλε η bianca η κοπέλα που με βάφει..
Ο Justin αποφάσισε να εμφανιστεί σε άθλια κατάσταση στο studio ,ο Scooter φυσικά άρχισε να του βάζει τις φωνές και εγώ συνέχισα
•Συγνώμη που είσαι ;;όλοι μερα σε ψάχνω
•Μωρό μου έχω έναν τρομερό πονοκέφαλο
•Χεστηκα ρε καταλαβαίνεις ότι ανυσηχησα
•Συγνώμη βγήκαμε  με τα παιδιά και ήπια λίγο παραπανο
•Βαρέθηκα τις ανοησίες σου σοβαρά σου μιλάω .. Johnny παρτον και πήγαινε τον να κάνει ένα κρύο ντους μετά δώστε του παυσίπονα και καφέ για να έρθει στα ίσια του...Πηγαιντε τον να ντυθεί και να μην πατήσει το πόδι του στο studio εάν δεν γίνει άνθρωπος.
•Μάλιστα κυρία
•Βλέπεις Johnny η γυναίκα μου μου κάνει κομάντο και εγώ δηλαδή νομίζει ότι πρέπει να υπακουω ;
•Παρτον από εδώ
8 ώρες μετά. ..
•Scooter ο  Justin με άφησε και έφυγε στειλε αμαξι σε παρακαλώ να έρθει να με πάρει.
•Θα τον σκοτώσω αυτό το παιδί θέλει να καταστρέψει τον εαυτό του...Εντάξει Sel μείνε εκεί που είσαι στέλνω κάποιον να έρθει.
8 ώρες πριν
Ήμουν έτοιμη και περίμενα σαν την χαζη τον Justin εδω και μιση ωρα ,το μονο καλο σε αυτη την αναμονη ηταν οτι οταν ήρθε ήταν στα σιγκαλα  του..δεν του μίλαγα και πολύ μπήκα στο αμάξι και ήθελα απλά να πάω να ξεμπερδέψω.
Μόλις φτάσαμε κάναμε σπουδαία είσοδο στο κόκκινο χαλί όλα τα φώτα ήταν πάνω μας και ο Justin δεν σταματαγε  να δείχνει τον έρωτα του για μένα  ώρες ώρες μετανιώνω για όσα λέω

Μόλις φτάσαμε κάναμε σπουδαία είσοδο στο κόκκινο χαλί όλα τα φώτα ήταν πάνω μας και ο Justin δεν σταματαγε  να δείχνει τον έρωτα του για μένα  ώρες ώρες μετανιώνω για όσα λέω

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Η αίθουσα ήταν τεράστια,  υπήρχαν τόσοι γνωστοί καλλιτέχνες η Beyonce , η Katy Perry ,η Rihanna και ακόμα τόσοι  πολλοί που όλοι ξέραν τον Justin και εμένα ως την κοπέλα του.
Καθίσαμε στις μπροστινες  θέσεις και όταν θα ερχόταν η ώρα να παρουσιάσω ένα βραβείο θα έπρεπε να τρέξω να αλλάξω φόρεμα και να βρεθώ σε δευτερολεπτα ξανά πίσω στην σκηνή..Καταλαβαινετε πόσο ανχος είχα!
Όταν έφτασε η ώρα της απονομής βραβείων έτρεξα στην σκηνή και μια απρόσμενη έκπληξη με περίμενε εκει μου εφεραν  δίπλα μου το Justin και φυσικά το φλερτ ήταν στα ύψη το αποκορύφωμα όμως ήταν το φιλί που μου έδωσε στο τέλος μπροστά σε τόσο χιλιάδες κόσμο,δεν με χάλασε αλλά ντραπηκα λίγο για αυτό και τραβηχτηκα..Να τέτοιες σκηνές μου κάνει και μου δείχνει ότι πραγματικά με αγαπάει.

Ανέβηκα στην σκηνή για την πρώτη live perfomance  μου είχα τόσο ανχος αλλά προσπαθούσα να μην το σκέφτομαι επικεντρωνομουν  στο justin ο οποίος έλειπε από την θέση του που να ήταν ;; Ελπίζω να μην κάνει πάλι καμιά απρόσμενη έκπληξη...
Τελείωσα και ο Justin συνέχιζε να ήταν άφαντος μα πού είναι ;;πήγα στα παρασκήνια και αμέσως άρχισα να τον ψάχνω σοβαρά τώρα δεν θα έχανε το πως τραγούδησα...Τον έψαξα παντού κυριολεκτικά ξεσκονισα  τα πάντα όμως εκείνος άφαντος...Κι όμως είχε φύγει...ενώ ήξερε πόσο σημαντικό ήταν αυτό για εμένα...και  όλες αυτές οι αγάπες σήμερα τι;μόνο για την κάμερα..Ή καρδια μου ειχε ραγισει βγήκα έξω και τηλεφώνησα στον Scooter...
Τώρα..
Μπήκα στο βαν και άρχισα να κλαίω δεν το πιστεύω ότι πραγματικά το έκανε αυτό,τον πήρα τηλέφωνο
•Έλα γυναικάρα μου
•Justin που είσαι ;;
•Καλά είμαι εσύ ;
•Μαστουρωμενος  εισαι;
•Sell
•Άκουσε με εδώ,αύριο που θα ξυπνήσεις και θα έχεις πιο καθαρό μυαλό από ότι τώρα τηλεφώνησε μου πήρα σημαντικές αποφάσεις...
Του το έκλεισα στα μούτρα δεν το πιστεύω ότι πραγματικά με άφησε και έφυγε για να πάει με τους φίλους του δεν ξέρω και εγώ που..σε γκομενες;να πιει;να μαστουρωσει;Ένας Θεός ξέρει...
Πήγα στο καινούργιο μου σπίτι και αμέσως άλλαξα και μπήκα στο μπάνιο για να ηρεμήσω..αυτός ο άνθρωπος μόνο στρες μου φέρνει αλλά τον αγαπάω και δεν θέλω να πάθει τίποτα,έτσι και πάει όμως με άλλη εμένα με έχει ξεγράψει από την ζωή του...

What if.. Where stories live. Discover now