starting forgetting him

29 1 0
                                    

4 μήνες,πέρασαν 4 μήνες από τότε που τον είδα τελευταία φορά..Φυσικά με έψαξε όμως μέχρι την πρώτη εβδομάδα μετά ήταν σαν να μην με απάτησε  σαν να μην είχαμε πότε σχέση σαν να μην συνέβη τίποτα μεταξύ μας και αυτό είναι που με πονάει πιο πολύ από όλα η αδιαφορία του,μέχρι την προηγούμενη εβδομάδα ωστόσο που με είδε σε ένα κλαμπ που έτυχε να είμαι με κάποιους φίλους μου εκεί.
Έμεινε να με κοιτάει δεν περίμενε να με δει εκεί και φυσικά ούτε εγώ εκείνον.Προσπαθησα να τον κάνω να ζηλέψει και νομίζω πως  πέτυχε , ημουν κολλημενη σε ενα φιλο απο τη  παρεα μου και εκεινος σε μενα εφοσον του εξηγησα την κατασταση και δεχτηκε αμεσως ,αφού ενώ αναποδογυρισε  το τραπέζι τους και συνεπώς έπεσαν όλα τα αντικείμενα που είχε πάνω του έφυγε κοιτώντας με με  μίσος μες στα μάτια,πρώτα έμενα και μετά τον φίλο μου όμως εγώ που τον ξέρω καλά ξέρω ότι αυτό δεν είναι μίσος αλλά φθόνος και ένιωσα μια ευχαρίστηση και ας ακούγεται κακό αυτό που λέω..
Δεν έχω σταματήσει να τον σκέφτομαι,συνέχεια περνάει από το μυαλό μου όλα μου τον θυμίζουν και δεν μπορώ να συγκεντρωθω στην δουλειά μου.
Μετά την μοιραία εκείνη νύχτα το επόμενο πρωί κιόλας είχα πάει και είχα δηλώσει παραίτηση και σπάσιμο συμβολαίου με την εταιρία μου, ευτυχώς το συμβόλαιο που είχαμε υπογράψει με προσδεναι  μόνο για ένα χρόνο και είχε περάσει οπότε είχε την δυνατότητα να φύγω..Ωστόσο η τύχη μου έλαμψε και είμαι πλέον σε μια νέα εταιρία μαζί με την  Taylor Swift και άλλους γνωστούς καλλιτέχνες παρεπιπτωντος  έχω έρθει και αρκετά κοντά με την T.
Με το Scooter μιλάμε αραιά και που αν και δεν νομίζω να μου συνχωρησει  το γεγονός ότι έφυγα στα κρύα  του λουτρού..
Γράφω λοιπόν ένα καινούργιο τραγούδι και αποφάσισα να βγάλω όλα όσα νιώθω από μέσα μου,το έχω μισοτελειωσει και πιστεύω πως  μέχρι τον άλλο μήνα θα είναι έτοιμο εάν βγει όπως το θέλω κιολας θα είμαι πολύ ευχαριστημενη  και φυσικά θα είναι το τραγούδι που θα τραγουδήσω στα φετινά βραβεία.
Με πήρε η αρι τηλέφωνο και μου ζήτησε εάν μπορώ και θέλω να παω από το σπίτι της να κάτσουμε,επειδή όμως εγώ βρισκόμουν με τις πιτζάμες μου αυτή την στιγμή και δεν υπήρχε περίπτωση να σηκωνομουν  της είπα να έρθει εκείνη σε μένα,φυσικά και συμφώνησε .
•Αρι πραγματικά δεν ξέρεις πόσο μου έχεις λείψει
•Και εμένα φιλη παραα μα πάρα πολύ ο Justin τι κάνει;; όλα καλά ;πως τα πάτε ;
Και εδώ είναι το τραγικο σημείο γιατι κάθε φορά η αναφορά στο όνομα του πρέπει να πονάει τόσο πολύ; άρχισα να της εξηγώ τι ακριβώς συνέβη.
•Αλήθεια μου λες; Sel Λυπάμαι ειλικρινά πολύ εάν το ήξερα δεν θα είχα ρωτήσει εάν και είχα διαβάσει κάποια ποστ αλλά δεν περίμενα να είναι αλήθεια...πραγματικά λυπήθηκα πολύ αυτή την στιγμή
•Δεν πειράζει σοβαρά έμαθα να ζω με αυτό και είμαι πολύ καλά τώρα έτσι,ετοιμάζω και ένα καινούργιο τραγούδι τώρα που ελπίζω να βγει όπως θέλω
•Δεν σε φοβάμαι εσένα θα βγει τέλειο
•Μακάρι ,λοιπόν τι λες να παραγγείλω πίτσες και παγωτό και μετά φυσικά να δούμε twilight και άλλες ταινία γενικά σήμερα θα κοιμηθείς σπίτι μου και δεν σηκώνω κουβέντα.
•Επειδή είναι ειδική περίπτωση και επίσης είπες την μαγική λέξη πίτσες θα μείνω.
•Κουφάλιτσα
Πέρασα ένα τελειο βράδυ με την φίλη μου γελάσαμε,βγάλαμε snaps φάγαμε μέχρι σκασμου είδαμε πάνω από 10 ταινίες μας επιασε και συγκινηση καθως θυμηθηκαμε τα παλια και ξέχασα για λίγο τον Justin σταμάτησε ξαφνικά ο χρόνος και δεν με ένοιαζε τίποτα άλλο..Τέτοιους ανθρώπους να έχετε κοντά σας που να μπορούν να πάρουν τον πόνο που βαραίνει την ψυχή σας στο λεπτό...Ξάπλωσα και απόψε κοιμήθηκα χωρίς να με νοιάζει τίποτα,κοιμήθηκα κανονικά και ήσυχα μετά από 4 ολόκληρους μήνες...Μου είχε λείψει ο ύπνος όπως και η παλιά μου ζωή επίσης.
•Ari κοιμασαι ;
•Όχι πες
•Ευχαριστώ που υπάρχεις...

What if.. Where stories live. Discover now