Πέρασαν 8 μηνες και μπορώ να πω πως πλέον δεν πονάει τόσο , είμαι πολύ καλά τώρα πια φυσικά και δεν τον έχω ξεπεράσει ολοκληρωτικά ακόμα, ήταν η πρώτη αγάπη μου δεν φεύγει έτσι εύκολα ωστόσο θέλω να πιστεύω ότι είμαι σε καλό δρόμο...Σήμερα βγαίνει το βίντεο κλιπ του τραγουδιού μου σε αυτό που έβγαλα όλα τα συναισθήματα μου εάν θυμάστε;;ναι λοιπόν βγαίνει σήμερα και ακόμα και όταν το γυρίζαμε άρχισα να κλαίω βέβαια ο σκηνοθέτης το θεώρησε υπέρ και το έβαλε στο βίντεο...
Από τότε που χώρισα με τον Justin βιώνω αρκετό hate στην ζωή μου ,όλοι με βρίζουν ως την κοπέλα που τον πλήγωσε φυσικά χωρίς να έχω δώσει δικαιώματα για τίποτα τέτοιο βέβαια έχω και κάποιους που με υποστηρίζουν αλλά διαβάζοντας τις προάλλες κάτι σχόλια κάτω από μια φωτογραφια που ανέβασα στο instagram έβαλα τα κλάματα.Ποσο κακία μπορεί να βγάλει ένας άνθρωπος και πόσο μπορεί να σε πονέσει αυτό που θα πει. .Πλεον όμως αποφάσισα να μην τα διαβάζω και να μην πολύ ασχολούμαι όλα αυτά είναι μέσα στην ζωή φυσικά και θα υπάρχουν άνθρωποι στους οποίους αρέσεις και ταιριάζετε ή το αντίθετο.
Θα γινόταν μια παρουσίαση πριν την έκδοση του βίντεο κλιπ για αυτό έπρεπε να πάω στην δισκογραφική θα το βλέπαμε όλοι μαζί και ταυτοχρόνως θα βλέπαμε τις αντιδράσεις και στο youtube..Ελπίζω πραγματικά να αρέσει στον κόσμο..
Καθώς κοίταγαμε το βίντεο μια κοπέλα με ρώτησε εάν τα λόγια ήταν γραμμένα σε σενάριο ,της απάντησα πως ναι ωστόσο δεν ήταν έτσι ότι έλεγα ήταν αληθινό.Ο Justin προσπαθούσε συνέχεια να ρίξει το φτιάξιμο πάνω μου σαν να μην με απάτησε πότε σαν να τον απάτησα εγώ και αυτό ήταν κάτι που με πόναγε πολύ και ναι μπορεί όντως και γω να φταίω σε κάποια πράγματα που δεν πέτυχε η σχέση μας αλλά εγώ ήμουν εδώ για να λύσουμε όλα τα προβλήματα μας δεν πήγα με τον πρώτο τυχοντα...
Βγαίνοντας από την αίθουσα και μετά τα συνχαρητηρια που έλαβα βγήκα έξω να πάρω αέρα...Αμέσως με έπιασαν τα κλάματα είχα να κλάψω 3 μήνες αλλά σήμερα δεν άντεξα.Με φώναξε η αρι μετά από λίγο σκούπισε γρήγορα τα μάτια μου για να μην καταλάβει τίποτα.
•Sel έλα το τραγούδι πήγε 1 εκατομμύριο views
•Τιιι
Κατεβηκαμε γρήγορα κάτω και όντως ήταν έτσι μέσα σε μισή ώρα το τραγούδι είχε πάει 1 εκατομμύριο προβολές δεν το πιστεύω σοβαρά δεν υπήρχαν λόγια για την χαρά που είχα...
Ανέβασα φωτογραφία σε όλα τα μέσα δικτύωσης και ευχαρίστησα όλους τους φανς μου χωρίς αυτούς δεν ξέρω τι θα έκανα σου δίνουν μεγάλο κουράγιο σε δύσκολες ώρες ...
Ζαλίστηκα λίγο έκατσα κάτω από το πρωί είχα μια αδυναμία αλλά θεώρησα ότι λογικά θα είναι από το ανχος για το πως βγήκε το τραγούδι...Το κινητό μου χτύπαγε και μολις ειδα το ονομα του Justin κόκκαλοσα, σηκώθηκα όρθια απότομα και όλοι με κοίταζαν παράξενα η αρι κατάλαβε αμέσως και γουρλωσε τα μάτια της ,πρέπει να είδε το τραγούδι...ήξερα ότι θα υπάρχουν αντιδράσεις...να απαντήσω η οχι;δεν ήξερα τι να κάνω.
•Παρακαλω
Δεν μίλαγε για λίγα λεπτά
•Sel
Έκλαιγε.Το κατάλαβα από τον τροπο που είπε το όνομα μου, δάκρυα άρχιζαν να γεμίσουν τα μάτια μου.
•Έτσι με λένε μόνο οι φίλοι μου!του είπα απότομα
•Κάποτε ήμουν ο καλύτερος φίλος σου
•Κάποτε ,έχει περάσει πολύς καιρός από τότε
•Θέλω να βρεθούμε
•Ο λόγος ;
•Πρέπει να συζητήσουμε κάτι πολύ σημαντικό
•Δεν νομίζω ότι έχουμε να πούμε κάτι
•Sel σοβαρά τώρα θα κάνεις σαν παιδί ;θέλω απλά 5 λεπτά μόνο 5 λεπτά για να μιλήσουμε είναι τόσο δύσκολο ;
•Ναι είναι τόσο δύσκολο
Καλά δεν καταλαβαίνει ότι εάν τον δω θα σπάσει η καρδιά μου ;;
•Σε παρακαλώ,δεν μιλάγα για λίγα λεπτά,Sel;;
•πφφ καλά αύριο στις 9 θα σου στείλω μηνυνα που να βρεθούμε
•Εντάξει
Θεέ μου ακόμα και που άκουσα την φωνή του βούρκωσα..Τον αγαπάω τον αγαπάω πολύ και πραγματικά δεν ξέρω τι θα κάνω θα είμαι όλοι την ζωή μου ετσι ;;
Η αρι που κατάλαβε τι γινόταν με βγάλε έξω και με κοίταξε στα μάτια και εγώ εκείνη .
•Ξέρω...πονάει...κλάψε να σου φύγει
Και νομίζω πως τα δάκρυα μου γέμιζαν και τον Μαραθώνα .
YOU ARE READING
What if..
FanfictionΗ Selena είναι μια 19 χρονη κοπέλα από το Οχάιο που μετά από την υποτροφία που της δίνει η καλύτερη σχολή στο LA μετακομίζει μόνιμα μαζί με τους γονείς της για να ακολουθήσει το όνειρο της Τι θα γίνει όμως όταν ο διάσημος τραγουδιστής Justin Bie...