Halil Çeker'in Ağzından
Elimizde silahlarımız ile mekana girdik Kemal'in torunumun kafasına silah dayadığını görünce delirecek gibi oldum , kenarda ağlayan kızda dikkatimi çekti Selim Kılıç'ın kızı...
Kemal:Vay vay vayy kimleri görüyorum ben böyle.....
Dedi kahkalar atarak...
*Seni elime geçirince ne yapacağımı biliyorsun değil mi Durgun?*
Kemal:Bilmez miyim hiç Çeker , adamlarına söyle indirsin silahlarını..
Adamlarım bana baktı gözlerimle silahları indirmelerini söyledim..Bıraktıkları an şerefsizler bizi sandalyeye bağladı.
Kemal:Bak elimdesin, şuan torununu gözlerinin önünde öldürsem ne yapabilirsin Çeker?
*Bana bak değil öldürmek kılına zarar verirsen seni gebertirim.*
Kemal:Dur bakalım Çeker , torundan evvel Kılıç'ın kızı var daha...
Kılıç'ın kızının gözlerinden yaşlar akıyordu ama buna rağmen verdiği cevap beni etkilemedi desem yalan söylemiş olurum.
Irmak:Adam mısın lan sen elleri kolları bağlı insanları öldürmek acı çektirmek kolay tabii,ama merak etme sen eğer ben burdan sağ çıkarsam seni öldürmekten beter edicem , seni öldürmem için yalvarıcaksın bana..
Demesiyle Durgun kıza tokat attı.Dayanamadım ve
*Lan kıza vurmasana it*
Dememle Durgun cevap veremeden oğlu olacak Serkan Durgun geldi ve
*Baba Kılıç tam teşkilat burda olacak birazdan adamlarımız yetersiz acil çıkamamız lazım.*
Durgun * Hadi yine iyisiniz*
Dedi ve kapıdan çıkıp gittiler.Kılıç ve adamları içeri girdi adamları bizi çözdü ve hemen torunumun yanına gittim
*İyi misin Melek ? *
Melek:İyiyim dede..
Kılıç da kızı ile ilgileniyordu.Yanına gittim ve;
*Kılıç?*
Selim Kılıç : Çeker ?
*Pek teşekkür etmem ama eyvallah*
Selim Kılıç : Çeker, evet biz de rakibiz ama bildiğin üzere pek düşman da değiliz bu it 2.defa benim kızımı kaçırdı seninde torununu ben diyorum ki en azından bu adamı gebertene kadar birlikte mi hareket etsek?
Kılıç'ın söylediğini düşündüm ve ;
*Edelim Kılıç lakin Durgun geberdiği zaman bizimde anlaşmamız biter..
Başını salladı ve;
Selim Kılıç: O zaman akşam sizi bize bekliyorum yemek yeriz yemekten sonrada konuşuruz ne dersin ?
*Olur Kılıç tekrar eyvallah* dedim ve mekandan çıkıp,arabaya binip eve doğru yol aldım , ne de olsa hiçbirşeyden haberleri olmayan Mehmet Çeker ve Emir Çeker e bu durumu anlatmam gerekecekti....
1.BÖLÜM SONU
-Pinkss