2.BÖLÜM
Irmak'ın ağzından
Eve geldiğimde herkes salondaydı , annem yanıma gelip sıkıca sarıldı..
Leyla Kılıç : İyi misin bebeğim?
*İyiyim anne alıştım artık.* dedim. Babam konuşmaya başladı.
Selim Kılıç:Herkes daha sonra Irmak'a sarılır, şimdi beni dinleyin. Bu sefer sadece Irmak kaçırılmadı Halil Çeker'in torununu da kaçırmışlar ve bende Çeker'e bir teklifte bulundum...Durgun iti geberene kadar Çeker ailesiyle birlikte hareket edicez , Leyla hizmetlilere söyle akşam yemeğinde çeker ailesini ağırlıycaz ona göre hazırlık yapsınlar.
Can Kılıç:Baba sen ne dediğinin farkında mısın? O adam bizim rakibimiz...
Eser:Hem nasıl güvenebiliyorsun hemen?
Babam * Bu konu hakkında fikrinizi sorduğumu hatırlamıyorum*
Tartışma çıkmasın diye konuya dahil oldum ,
*Can , Eser kardeşiniz kaçırıldı sarılımıycaksınız sanırım?*
Dedim.Can ve Eser de sessiz kalıp bana sarıldılar.Amcamın ve kuzenlerımın sessiz olduğunu görünce yanına gittim ve ,
*Amcacım neyin var?*
Dedim. O da;
Ercan Kılıç:Sadece çok dikkatli olmanız gerektiğini düşünüyordum.
Babama döndü ve ;
*Abi bu süreç bitene kadar beraber kalmamız daha uygun olmaz mı ? *
Dedi.Babamda *Haklısın bu süreç gecene kadar beraber kalalım* dedi. Bende ;
*Baba , ben odama gidip dinlensem?*
Selim: Tamam git dinlen akşama da hazır ol.
*Tamam baba*
Deyip odama çıktım , duş alıp yatağıma yattım ve kendimi uyumaya bıraktım.
Emre Çeker'in Ağzından,
*Dede böyle bir şeyi nasıl söylemessin hala aklım almıyor?*
Dedim, babam *Emre yeter , odana çık akşam içinde hazır ol konu burda kapanmıştır.* dedi. Sinirle odama çıktım ve yattım.Kalktığımda saat 19:00 dı hazırlanıp aşağı indim dedem babam ve kız kardeşim hazırdılar.
*Eeee hadi gitmiyor muyuz?* dedim.
Dedem babam ve kızkardeşim kalkıp dış kapıya ilerlediler bende arkalarından arabaya binip Kılıç'ların evinin yolunu tuttuk.
Selim Kılıç'ın ağzından,
Kapı çaldı ve içeri Çeker ailesi girdi.Hepsiyle el sıkıştıktan sonra yemek masasına davet ettım.Yemek yiyip toplantı odasına geçtik, çocukları görünce ,
*Siz bahçeye çıkın çocuklar* dedim ve dışarı çıktılar.
Irmak'ın Ağzından,
Bahçede hepimiz oturuyorduk...Can ortaya fikir attı *Arkada poligon var hadi gidip atış yapalım biraz.*dedi. Bende * Olur , hadi.* dedim.
Emre alayla gülerek, *Bakıyorum çok heveslisin?*
Dedi bende *Sanki bir alay sezdim...10 atış Çeker 10 da 9 unu vurusam ne yapacaksın?* dedim.
O da *İdda ha okey eğer * tane vurursan birgün boyunca istediğini yapıcam. Dedi.
*Okey o zaman hadi bakalım* dedim , herkes güldü ve poligona doğru ilerlemeye başladık.
2.Bölüm Sonu.
-Pinkss