Birkaç dakikalık bir koşuşun ardından artık izlerini kaybettirdiklerini düşünerek durdular. Nefes nefese kalmışlardı ve ikisi de dağılmış haldeydi.
Birbirlerine döndüklerinde biraz soluklanmanın ardından ikisi de kahkahalara boğuldu.
"Tamam, bu yaptığımız hiç doğru değildi Chanyeol. Yeni aldığını söyledi bir de adam."
Aynı vicdan azabı Chanyeol'de de olsa da Baekhyun'un tuttuğu elini sallayarak omuzunu silkti.
"Yeni aldığına göre kaskosu falan vardır. Merak etme. Canımızı kurtardığımıza dua et sen."
"Ama yine de-"
"Yemek yiyelim mi? Ben çok acıktım. Sen acıktın mı? Buralarda güzel yemek yapan bir yerler var mıdır acaba? Bence vardır. Ne dersin? Şu tarafa bakalım mı? Bence bakalım. Hadi!"
Chanyeol konuşmasıyla birlikte yürüme hızını da arttırdığında Baekhyun cevap bile verememişti. Kafasını önünden kaldırmayan o çocuğa ne olmuştu? Şimdi tanımadığı birinin arabasına zarar verip, özür bile dilemeden kaçmıştı. Mahcup hissediyordu evet ama kanında yükselen adrenalin kulağına eğlendiğini ve uzun bir sürenin ardından özgür olduğunu fısıldıyordu. Üstelik Chanyeol yanındaydı. Elini sımsıkı tutuyordu ve konunun değişmesi gereken yerde hemen müdahale ediyor, kafasını dağıtıyordu.
...
Ev yemekleri yapan bir yer bulmuş, iştahla sipariş ettikleri yemekleri yiyorlardı. O kadar acıkmışlardı ki birbirleriyle pek ilgilenmeden, hatta konuşmadan sadece tabaklarını bitirmekle meşguldüler.
"Koşmak insanı gerçekten acıktırıyormuş. Normalde bu kadar hızlı ve çok yemek yiyemem ben."
Baekhyun yemeğini bitirip arkasına yaslandığında tıka basa doymuştu. Nefes alacak yeri bile kalmamış gibi hissediyordu. Chanyeol'de kendi yemeğini bitirmek üzere, elini uzatarak Baekhun'un saçlarını düzeltti.
"Yorulduysan biraz daha oturalım."
Baekhyun utançla gülümseyip kafasını salladı. Cevap vermek için sesini bulabileceğinden pek emin değildi.
"Telefon numaramı nereden buldun Baekhyun? Soracaktım ama hep unutuyorum."
"O mesele... Ben senin yan sınıfındayım, Sehunlar'ın sınıfında. Sizin öğle yemeklerinizi birlikte yediğinizi gördüğümde numaranı da Sehun'dan aldım."
(Y/N: Chanyeol-Baekhyun araştırırken, bakarken hep bir kıyıdan köşeden Sehun çıktı karşıma, belki de tesadüftü bilemiyorum pek bilgim yok ama ben de hem Baekachu'da hem de Artificial Love'da bu yüzden bir tür köprü olarak Sehun'u kullanmaya karar verdim. /Bunu yazdıktan fark ettim, spoiler vermişim ama hadi neyse.)
"Gerçekten mi?! Bizim Sehun? Bana hiçbir şey söylemedi."
Chanyeol'ün verdiği şaşkın tepkiye karşı gülümseyerek bardağındaki sudan bir yudum aldı Baekhyun. Boğazı kurumuştu.
"Söylemesine gerek yoktu, çünkü senin haberinin olduğunu sanıyordu. Sana bir şey için teşekkür etmem gerektiğini ama numaranı kaybettiğimi söyledim."
"O da buna inandı mı?"
"Öğleden sonra basket antrenmanına gittiğin zamandı. Sınıfta yoktun, bahane bulmak pek de zor olmadı."
"Woah Baekhyun! Gerçekten zekisin, değil mi?" Baekhyun kızararak gözlerini kaçırınca gülümseyerek devam etti, "Okul biteli bir buçuk iki ay oluyor. En az o kadar zamandır bekliyor musun? Keşke daha önce mesaj atsaydın. Olsun ama önemli değil bundan sonra beraberiz nasılsa. Bizim çocuklar burada olduğu zaman okul açılmadan önce onlarla da buluşalım, ne dersin? Seni arkadaşlarımla tanıştırırım!"
"Ben pek emin-"
"Bundan sonra benden kaçamazsın. Hem Sehun çok şaşıracak. Olanları öğrendiğindeki surat ifadesini çok merak ediyorum! Bana inanmaz Baekhyun, senin de orada olman lazım. Yemekhanedeki masamıza bir sandalye daha eklememiz gerekecek. Eminim çocuklar seni çok sevecekler. Hem artık sevgilim var, onlara hava atacağım. Bana sataştıklarında beni korursun değil mi? Kyungsoo bana vurup duruyor. Sana bir şey diyemez hem-"
"Chanyeol?"
Yerinden kalkıp yanında dikilen Baekhyun'la refleks olarak Chanyeol'de ayağa kalktı.
"E-efendim?"
"Seni seviyorum."
Baekhyun'un kendine ciddiyetle bakan gözleriyle beraber kulakları hafifçe kızardı. Kollarını ona dolamadan önce yavaşça yanıtladı.
"Ben de seni seviyorum, sevgilim."
*Chanyeol'ün çabaları meyve veriyor yavaş yavaş. Olan adamın arabasına oldu, baya küfür yediler ama mutlular en azından :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Baekachu | Chanbaek Texting
Fanfiction+82xxxxxxxxxxx: Şu pokemonu oynamasan artık olmaz mı Senin kadar uzun bacaklarım yok benim Kapak dahil © Tüm Hakları Saklıdır best rekor in #1 Kısa Hikaye