"Hayır Baekhyun, bak bu tarafa gitmemiz gerek."
"Asıl bu taraftan gitmemiz gerek, pokéstoplar bu tarafta."
Üçüncü buluşmaları gayet güzel gidiyordu. Artık el ele tutuşurken gözlerini kaçırmıyorlardı. Baekhyun kendini geri çekmiyor tam tersi Chanyeol elini tuttuğunda farkında olmadan kendi eliyle daha sıkı kavrıyordu. Chanyeol içinse bundan daha iyi bir konumda olamazlardı. Baekhyun'la buluşuyor, iletişim kuruyor hatta birlikte Pokémon Go oynuyorlardı. Baekhyun'da oyunu sevmiş kendini kaptırmıştı. Öyle ki pokémon yakalamak için hangi yöne gitmeleri gerektiği konusunda tartışıyorlardı.
"Bu taraftan dedim Ash."
Chanyeol'ün tuttuğu elini kullanarak kendi istediği yere doğru çekiştirdi. Oyuna daha yeni başlamıştı ve Chanyeol'e yetişmesine daha çok vardı. Neden onu takip ederken oyunu oynamamıştı ki? En azından üç pokémondan fazlasına sahip olabilirdi.
"Çok inatçısın pika-pika."
Chanyeol itiraz etse de Baekhyun'un yönlendirmesinden oldukça memnundu. Onun kendine güvenip başkalarının isteklerine uymasındansa böyle kendi istediği şeylerde diretmesi oldukça hoştu. Sadece kendi ilişkilerinde değil, Baekhyun'un diğer insanlarla olan ilişkilerinde de daha atılgan ve rahat olmasını istiyordu. (Y/N: Baekhyun'u topluma kazandırma projesi jhgfghdjhgh) O yüzden pokémonlar hiç önemli değildi, boş vakitlerini değerlendirdiği aptal bir oyundu sadece. Tamam oyunu da seviyordu ama Baekhyun kadar değil, artık Baekhyun vardı...
"Bak dedim buradan gidelim diye. Ara sokak ama pokémonlara bak!"
Baekhyun heyecanla elindeki telefona bakarak yürürken Chanyeol'de ona bakarak sırıtıyordu. İkisi de önlerine bakmıyordu. Ki yerdeki taşa takılıp sendelemeleri ve tutunmaya çalıştıkları arabanın yan aynasını kırmaları bir olmuştu.
"Chanyeol..."
Baekhyun alt dudağını ısırarak korkuyla Chanyeol'e fısıldadı.
"HEY! SİZ!"
Alarmın çalması ve arabanın hemen önündeki dükkandan çıkan adamın kendilerine doğru koşmasıyla bir adım gerilediler. Chanyeol gözünü adamdan ayırmadan Baekhyun'u dürttü.
"Baekhyun, koş."
"N-Ne?"
Baekhyun kendilerine doğru gelen kızgın adama bakarken kekeledi.
"Koş diyorum, koş!"
Chanyeol, Baekhyun'un elini tutup hızla koşarken Baekhyun'da arkasını dönüp adamın peşlerinden gelip gelmediğine bakıyordu.
"YA! Sizi serseriler, yeni almıştım ben o arabayı! Hemen buraya gelin!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Baekachu | Chanbaek Texting
Fanfic+82xxxxxxxxxxx: Şu pokemonu oynamasan artık olmaz mı Senin kadar uzun bacaklarım yok benim Kapak dahil © Tüm Hakları Saklıdır best rekor in #1 Kısa Hikaye