Nemůžu usnout, tak si pouštím naše stará musical.ly. Lena a Mamka spí, taťka si čte. Já se zaposlouchám do písničky. V tom mě přeruší letuška: ,dáte si něco k pití?' 'Ano, dala bych si džus' řeknu. Let je naskutečně dlouhý, ale moc se těším. Najednou někdo vykřikne: 'Hele! Je to možný!? Támhle je Lisa nebo Lena! Jé a vedle ní spí její dvojče!' Ach ne... Povzdychnu si. Už vyndavám z batohu předem podepsanou fotku, když mě ty holky co křičely zarazí: 'Počkej, s tím si nedělej starosti! Nechceme otravovat. Jenom malá otázka, která jste která a jak se odlišujete?' Zasmějou se. 'No, máme jiný řetízky a Mamka nás prostě pozná... Samozřejmě i taťka.' Usměju se. 'To je super, takže ty jsi... typnu si... Lisa?' Řekne brunetka. 'Jo! Jak se jmenuje ze vy tři?' Zeptám se. Holky si sednou na sedačky naproti, aby nemusely stát. 'Já jsem Maddie. Tohle je Zoe a to je Lucy.' Takže bruneta Maddie, ta blonďatá Zoe a ta zrzka Lucy. Jo to se dobře pamatuje! Řeknu si v hlavě. Potom už si s nima povídám úplně o všem. Myslím že jsou fajn. Hlavně Zoe, ta je vtipná... Povídáme si tak dlouho, až zijstíme že už zbývá jenom 15 minut do přistání. Je mi to vážně líto, třeba je už nikdy neuvidím!!! Nakonec jim dám přece jenom fotku s autogramem a připíšu: 'snad se ještě někdy uvidíme!' A přimaluji k tomu letadlo.
YOU ARE READING
Lisaandlena
Fiksi RemajaJaké je to být dvojče? Navíc slavné dvojče? To se můžeš dozvědět, když jsi přečteš tuhle knihu!