Bab 2

45 7 1
                                    

Memperkenalkan diri:

         Cikgu Fatty, cikgu yg paling garang di MRSM Kuching telah membahagikan kelas masing². Aina, Aleeya dan Alisya duduk di kelas yg sama. Mereka sangat gembira.

       "Ini adalah kelas kamu. Jika saya tahu ada yg tidak belajar bersungguh² kamu akan di pindahkan ke kelas lain, faham!" pesan cikgu Fatty kepada kelas 1 Almond.
   
        "Faham, cikgu Fatty," jawab murid² itu dengan lemah lembut. Apabila cikgu Fatty keluar, terdapat beberapa org guru yg mengekori Cikgu Fatty dari belakang.
   
         Tiba-tiba, datang seorang guru yg bernama Cikgu Zahara masuk ke kelas 1 Almond. Cikgu Zahara masuk lalu memperkenalkan dirinya.

        "Hello guys, my name is Teacher Zahara. Just call me teacher," Cikgu Zahara memperkenalkan dirinya.

         "First,we will do some ice breaking session to get to know each other so lets start with the girls," kata Cikgu Zahara. 

         "Thank you teacher. Hello guys, my name is Aina Nurissyia. Just call me Aina," Aina memperkenalkan dirinya.

          "Ok, very good Aina," puji cikgu Zahara. "Ok, next," kata cikgu Zahara.

          "Hello guys, my name is Aimy Aleeya. Just call me Aleeya," Aleeya memperkenalkan dirinya.

          "Ok, very good Aleeya," puji Cikgu Zahara. "Ok, next," kata cikgu Zahara.

          "Hello guys, my name is Zara Alisya. Just call Alisya," Alisya memperkenalkan dirinya.

          "Ok, very good Alisya," puji cikgu Zahara. "Ok, next," kata cikgu Zahara.

          "Hello guys, my name is Farisha 'Izzaty. Just call me Farisha," perempuan yg gedik itu memperkenalkan dirinya dgn gedik.

          "Ok, very good Farisha," puji cikgu Zahara. "Ok, next," kata Cikgu Zahara.

          "Hello guys, my name is Nurul Fatimah. Just call me Fatimah," Fatimah memperkenalkan dirinya.

          "Ok, very good Fatimah," puji cikgu Zahara. "Ok, lastly," kata cikgu Zahara.

           "Hello guys, my nama is Siti Awina. Just call me Awina," Awina memperkenalkan dirinya.

           "Ok, very good Awina," puji cikgu Zahara. "So now, lets continue with the boys," kata Cikgu Zahara.

           "Thank you teacher. Hello guys, my name is Iskandar Amir. Just call me Is," Is memperkenalkan dirinya.

           "Ok, very good Is," puji cikgu Zahara." Ok, next," kata cikgu Zahara.

            "Hello guys, my name is Muhd Zamir. Just call me Zamir," Zamir memperkenalkan dirinya
 
           "Ok, very good Zamir," puji cikgu Zahara. "Ok, next," kata cikgu Zahara.
 
           "Hello guys, my name is Yazif Yusuf. Just call me Yazif," Yazif memperkenalkan dirinya.

          "Ok, very good Yazif," puji cikgu Zahara. "Ok, next," kata cikgu Zahara.

          "Hello guys, my name is Wan Daud. Just call me Daud," Daud memperkenalkan dirinya.

         "Ok, very good Daud," puji cikgu Zahara. "Ok, next," kata Cikgu Zahara.

         "Hello guys, my name is Naim Rahman. Just call me Naim," Naim memperkenalkan dirinya.

         "Ok, very good Naim," puji cikgu Zahara. "Ok, lastly," kata Cikgu Zahara.

         "Hello guys, my name is Akmal Harris. Just call me Harris," Harris memperkenalkan dirinya.

         "Ok, very good Harris," puji cikgu Zahara. Ok..now everyone have known each other. So,basically today I want every single person write about your dream as a secondary school student but send it to me tomorrow because my period is over. Thank you,class," arah cikgu Zahara. 

          "Thank you, teacher," jawab pelajar² -nya.




Assalammualaikum, sorry lama tak update cerita....tak ada masa lah... btw, for @KimMinna13 sorry pasal hal malam 17/9/2016....ok bye...

Assalammualaikum😍😍😍😍😍😍
Jangan lupa baca dan vote tau😘

-Hanishlovate
          

          

          

         

         

       

3 Bestfriends ForeverWhere stories live. Discover now