*7*

836 11 0
                                    

Vyjukaně jsem koukala na stůl a pořádně nevnímala co řikali. Justin měl pravdu možná bych byla radši za smrt. Po chvilce do mě Justin drknul loktem ,, jsi v pohodě?" Nejsem ,, asi jo dáš něco k pití prosím?" ,,colu, džus, minerálku, vodu, pivo nebo něco tvrdšího?" Zeptal se ,,voda bude stačit" dal přede mě skleničku s vodou   a já jí hned vypila ,,máš hlad?" Ani jsem si nevšimla že už tu jsme sami,, Ne ale chtěla bych se umýt" ignorovala jsem svoje bříško který vyloženě prosí o jídlo, prostě jsem jen chtěla být sama.,, dobře" justin mě dovedl do pravděpodobně  jeho pokoje ,,mohla bych být chvilku sama?"když jsem to dořekla tak Justin pokrčil ramena a odešel z pokoje.Měla bych to tu prošmejdit.Z tohodle pokoje vedou troje dveře.první dveře vedou do koupelny,druhé jsou do té pracovny kde jsem byla předtím a třetí jsou ven z pokoje.Šla jsem do koupelny chtěla jsem se zamknout ale neni tam klíč no snad sem nikdo nevleze.svlékla jsem se a napustila si vanu dala jsem do ní hodně bublinek a vlezla do ní umyla jsrm se pánským sprcháčem protože můj jahůdkoví je hezky u mě doma, moc mu závidím.Relaxovala jsem do té doby než voda ve vaně vychladla a mně byla zima vylezla jsem ven a osušila jsem se bílou měkkoučkou osuškou do které jsem se zabalila.vypustila jsem vanu a vyšla z koupelny. Koukla jsem se do Justinovi skříně a vzala si jeho triko v koupelně jsem si vzala jeho triko a svoje kalhoty protože moje triko je propocený a celkem smrdí..
Triko mi bylo dost dlouhé ale to vůbec nevadí, váhala jsem jestli mám jít ven z pokoje, asi po 10ti minutách váhání jsem se rozhodla že půjdu přeci jenom co se mi muže stát, při nejhorším mě zabijou. Zatáhla jsem za kliku a překvapivě nebylo zamčeno takže jsem si mohla prohlédnout celý dům. Koukala jsem do každých dveří teda většina byla zmaknutá takže jsem tam nemohla. Když jsem koukala do kuchyně tak mi někdo chytl za bok já se rychle otočila čelem k němu koukaly jsme si do očí on má tak krásný oči najednou se začal přibližovat a najednou mě začal lechtat a já se smála jak pominutá,, Justine nech toho já se počůrám" vykřikla  jsem ye smíchem ,,nejdřív řekni že mě miluješ"poslal mi vzdušnou pusu ,,ale já nerada lžu" uchcetl se ale nenechal toho ,,fajn fajn miluji tě" vzdala jsem se když nepřestával,,jak moc?" Zeptal se ,,jako olivy který nemám ráda ale když neni nic jinýho tak je sním" usmála jsem se ,,dobře to je zvláštní přirovnání ale ted pojď se mnou pojedeme k tobě domu a tam si zbalíš tašku" achjo to jsem to nemusela vybalovat "ale pomužeš mi,,on se usmál a řekl "fajn ale už se hni,, nečekala jsem že to půjde tak lehce ale určitě za to bude něco chtít. Když jsem dál stála tak mě Justin chytl a hodil si mě přes rameno a šel k východu"já umim chodit sama,,"já vim ale taky vim že bys mi utekla,,řekl a já odpověděla "no to máš pravdu a mohl jsi mě vzít za ruku a šli by sme spolu,,on se zašal smát"ty myslíš že sem uplně blbej že jo vim že si mému otci několikrát utekla at to bylo jakoliv,,a je to v háji teď mi už věřit nebude no tak s pravdou ven"ale to bylo tvému otci od tebe neuteču u něj jsem necítila dobře a u tebe se cítim v bezpečí.,,on mě sundal a postavil na nohy podal mi ruku já jí chytla.

U ELIZABETH DOMA:

Odemkla jsem dveře a táhla Justina k sobě do pokoje vytáhla jsem dvě tašky a šla ke skříni do tašek jsem naskládala svoje nejoblíbenější oblečení ,, dobře dvě tašky a asi stačit nebudou" povzdechnu si ,, doufám že tu máš ještě nějaký" řekl Justin ,, jo něco tu ještě bude dám ti svojí tašku do posilovny a ty do ní naskládáš třeba..." ,,spodní prádlo " přeruší mě Justin ,, fajn, tak to jsou tyhle šuplíky já si zatím zabalím věci z koupelny"
Vzala jsem si svůj růžový kufřík který mám už kurva dlouho a dala jsem do něj sprcháče,šampony, kosmetiku a prostě vše z koupelny. Kdyz jsem měla hotovo tak jsem šla zpět do pokoje a uviděla Justina jak kouká na tu velkou fotku nad stolem s kamarádama, ted mě napadlo že jsem dlouho nezavolala Lili.Přišla jsem k Justinovi a nevim proč ale obejmula jsem ho on se na mě usmál a vzal mi tašky já si vzala kufr, jednu tašku a klíčky od auta a šla k mému autu. Sedla jsem si do něj objala volant a řekla "tak moc si mi chybělo,, Slyšela jsem Justina jak se tlemí,,co ti jeblo?"řekla jsem a on se přestal smát,,ty se divíš vždyť mluvíš s autem?",,ty snad ne? Vždyť si jedno i pojmenoval"...

další díl je tady doufám že se vám líbil

Secret mafia lifeKde žijí příběhy. Začni objevovat