*12*

556 10 1
                                    

Ráno jsem se probudila na to že mě někdo hladil na zádech. Otevřela jsem oči a párkrát zamrkala abych si zvykla na světlo. Ležela jsem na Justinově hrudi. Podívala jsem na jeho obličej a usmála se. Justin se krásně usmíval ,,Dobré ráno princezno" řekl Justin tím svým dokonalím chraplákem který má každé ráno ,,dobré"zamumlala jsem tak potichu že to snad ani nemohl slyšet a dál pozorovala jeho zraněnou tvář. Leželi jsme tam ještě asi půl hodiny potom jsem vstala a šla do koupelny kde jsem udělala svou ranní hygienu. Přešla jsem do pokoje zabalená pouze do ručníku. Ze skříně jsem si vzala červené triko, černé tepláky a bílý svetr a hlavně svoje úžasný teploučký ponožky.

Oblékla jsem se a otočila se že půjdu zase dolů za Justinem ale narazila jsem do něčí hrudi a on si kolem mě hned obmotal ruce -svalnaté ruce- samozřejmě že to byl Justin ale jak se dostal nahoru?*zvednul se a přišel tupče* to je mi jasný ale vždy...

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Oblékla jsem se a otočila se že půjdu zase dolů za Justinem ale narazila jsem do něčí hrudi a on si kolem mě hned obmotal ruce -svalnaté ruce- samozřejmě že to byl Justin ale jak se dostal nahoru?*zvednul se a přišel tupče* to je mi jasný ale vždyť ho to musí bolet.. Počkát on mě celou dobu sledoval? ,, nebolí tě něco?" Chvilku se zamyslel ,,Ne, neboj"

POHLED JUSTINA
Sledoval jsem Liz jak se převléká je vážně krásná a nejlepší je že je jen moje,je moje maličký koťátko. Vrazila do mě a já jí hned objal aby nespadla protože o mně nevěděla. ,,nebolí tě něco?" Ano bolí mě srdíčko z toho že jsem se do tebe asi zamiloval a ty mě nikdy asi milovat nebudeš.,, Ne, neboj se" ,, dobře, mám docela hladík půjdeme se najíst?" Roztomile se na mě usmála ,, dobře koťátko" vzal jsem jí za ručičku a vedl jí do kuchyně. ,,Co by si moje koťátko dalo?"  ,,palačinky" vykřikla nadšeně ,, fajn tak snad to zvládnu" mám takový pocit že tam patří mouka a cukr že? Fajn nikdy jsem palačinky nedělal takže musím najít nějaký recept na internetu.
Po hodině snažení a mého dokonalého dělání palačinek to Liz asi přestalo bavit no a tak nám palačinky nakonec udělala ona.
,,měl si říct že si je nikdy nedělal" smála se mi ,, už toho nech a jez nebo ti je sežeru" smál jsem se taky ,,tak to teda ne " vzala si na talířek pár palačinek a jahodový džem. Já si jich vzal jednu a nutellu potom si vezmu další. ,, jsou dokonalý" řekl jsem s plnou pusou a Liz mi se smíchem poděkovala...

Secret mafia lifeKde žijí příběhy. Začni objevovat