11

1.2K 99 25
                                    

Steve ve Tony yatakta uzanırken ikisi de Tony'nin gideceği gerçeğini görmezden gelmeye çalışıyordu. 

Steve ona daha da sokulurken mırıldandı.

"Yarın gideceğine inanamıyorum."

Tony hafifçe yerinden doğrulurken cevap verdi. 

''Senin için geri geleceğimi biliyorsun.''

*smut*

Steve aralarında santimler olan dudaklarla kendi dudaklarını birleştirdiğinde kalbi çok hızlı atmaya başlamıştı. Elini Tony'nin yanağına yerleştirdi ve başını yana eğerek öpücüğü derinleştirdi. Bu sırada Tony kollarını Steve'in boynuna dolayıp vücudunu biraz daha ona yaklaştırmıştı.

Ayrıldıklarında derin birer nefes aldılar, ardından Steve tekrar, bu sefer sert bir şekilde dudaklarını birbirine kenetledi. Steve yan dönüp Tony'i yavaşça yatağa itti ve üstüne çıktı. Onu itmeden önce ayırdığı dudaklarını Tony'nin boynunda izler bırakmak için kullanırken kalçalarını kavrayan elleri hissedince inledi. Geri çekilip önce kendi tişörtünü çıkardı, sonra Tony'ninkini yırtarcasına bedeninden ayırdı. Bu sefer dudaklarını Tony'nin hızla inip kalkan göğsüne gömerken pantolonunun kemerini açmaya çalışıyordu. Başardığında Tony'i tüm kıyafetlerinden kurtardı. Kendi de kıyafetlerden kurtulunca yerini aldı.

Parmaklarıyla onu hazırladığına emin olunca vakit kaybetmeden içine girdi. Tony'nin ağzından ufak çaplı bir çığlık kaçarken elini erkekliğine attı ve dudaklarını yeniden birleştirerek onu rahatlatmaya çalıştı.Hareketlerine biraz daha hızlanarak devam ederken ikisinin zevk dolu inlemeleri dudaklarının arasından süzülüyordu. Sonunda Steve "Geliyorum," dedi ve titreyerek Tony'nin içine boşaldı. Tony de ondan birkaç saniye boşalırken üstüne yığılan adamın beline kollarını sardı.

Bu kısacık bölümü ben değilde x__Marvel__x yazmış desem yeridir. Ben ve stony shipplar seni bu güzel smut için kutsuyoruz!

Your Eyes - Stony Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin