Bucky son yumruğunu Steve'in gözüne geçirdiğinde durdu. Steve ağzındaki kanı tükürerek ona baktı.
Bucky sinirle konuşmaya başladım
"Tony bana mesajlari anlattı. Normal bir çift kavgasına benzemiyor açıkçası. Eğer Tony'den ayrılacaksan ya da onu gerçekten sevmiyorsan bunu hemen yap. Aksi takdirde seni daha fena döverim."
Steve başını yere eğdi.
"Korkuyorum Buck."
"Neden korkuyorsun."
Steve başını kaldırarak Bucky'e baktı.
"Hayatım boyunca birlikte olmak istediğim insana yeterli gelmemekten korkuyorum."
"O zaman git ve hatanı hemen düzelt seni moron."
Bucky gülerek bunu söylediğinde Steve de ona karşılık verdi.
***
Tony çalan kapının zilini duyduğunda gözyaşlarını yastığa sildi. Gene de gözlerinin kırmızı olduğuna emindi.
Kapıyı açtığında yüzünün yerine ellerinde tuttuğu güller olan Steve'i gördü.
Kapıyı kapatıp ona "Siktir ol git piç kurusu!" diye bağırmayı planladı.
Sadece planladı.
Tam kapıyı çarpacakken Steve bunu fark etti. Hemen atılıp kaslı vücudunu kapıdan geçirdi ve kapıyı kapattı.
"Hemen git burdan lanet olası."
Steve Tony'nin söylediklerini duyunca gözlerini devirdi ve küçük bedenin kaçmasına fırsat vermeden onu göğsüne doğru alıp, zorla yere yatırdı.
Eliyle ağzını kapattıktan sonra da konuşmaya başladı."Ne kadar özür dilesem az biliyorum ama lütfen beni dinle. Zaten dinlemek zorundasın ya neyse.
Sen benim için endişelenince korktum Tony. Beni benden çok düşünüyordun ve ben bundan çok korktum. Sen hayatım boyunca olmak istediğim kişisin ve ben sana yeterli olmamaktan korkuyorum. Belki seni kendimden uzaklaştırırsam sorun çözülür sandım senin kadar benim de kalbim kırıldı. Lütfen sevgilim, beni affet. "Steve yavaşça elini Tony'nin ağzından çekti. Tony kafasını çevirip yerde duran güllere baktı. Biraz düşündükten sonra konuştu.
"Onlar sana sokmaya çalıştığım güllerin aynısı mı?"
Okulların ilk haftası nasıl geçti? Finale son 1 bölüm. Biraz aceleye gelmiş gibi olacak ama daha fazla uzatmak istemiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Your Eyes - Stony Texting
FanfictionBilinmeyen Numara: Biliyor musun bir keresinde gözlerini özlediğim için bir tepeye çıkıp ordan gökyüzünü izledim. Steve Rogers: Sonra ne oldu? Bilinmeyen Numara: Gökyüzüne aşık oldum.